Jest ich ponad 4 miliony – to awangarda mobilnego internetu w Polsce. Według badań Ericsson Cons Lab w Polsce część z nich stanowi przebojowa młodzież w wieku 15-24 lata, pozostali to aktywni zawodowo, jest ich ponad 70% w wieku 24-39 lat. Ostatnią podgrupą awangardy są tzw. eksperymentatorzy. Znajdziemy w niej zarówno emerytów jak i studentów. Z awangardy wyróżniają się optymistycznym podejściem do nowinek technologicznych i poszukiwaniem własnych dróg ich wykorzystania.
Wszystkie grupy łączy praktyczne zainteresowanie nowymi technologiami i zwracanie uwagi na markę. Być w awangardzie oznacza mieć zrozumienie dla zmieniającego się środowiska technologicznego, co więcej – lubić je i czerpać przyjemność z jego zastosowania. Cieszyć się z własnoręcznie wyszukanych i zastosowanych serwisów. Pozostali użytkownicy mobilnych nowinek podążą za opiniotwórczą awangardą.
Zapraszamy do wideo relacji z prezentacji badań Ericsson Consumer Lab dotyczących polskich internautów.