We wrześniu ruszyła kolejna edycja ogólnopolskiego badania dotyczącego komunikacji SMS, która cieszy się dużym zainteresowaniem ze strony mediów. Dowodem na to jest ilość partnerów medialnych, którzy zdecydowali się ją wesprzeć. Raport z 2012 roku pokazał, że SMS wciąż ma bardzo mocną pozycję na rynku i wielu konsumentów korzysta z tego typu komunikacji. Nowe badanie pozwoli bardziej szczegółowo przyjrzeć się temu zagadnieniu.
– Cieszymy się, że coraz więcej partnerów angażuje się w projekt badawczy, który ma na celu poznanie opinii Polaków na temat komunikacji mobilnej. Badanie dostarczy informacji o aktualnych trendach zarówno w grupie konsumentów jak i wśród graczy. Patroni medialni, których udało nam się pozyskać to najlepszy dowód na to, że jest zapotrzebowanie na wiedzę, informacje i dane z tego sektora. Dodatkowo patroni merytoryczni, który się do nas przyłączyli są wyznacznikiem merytorycznej wartości i wysokiego standardu badania – mówi Artur Sadowski, Menadżer ds. Rozwoju w Platformie SerwerSMS.pl.
W tym roku w akcję spośród mediów zaangażowali się: Brief, Dziennik Gazeta Prawna, Marketer+, eGospodarka.pl, Chip.pl, jaka-komorka.pl. Patronat merytoryczny nad akcją objął IABC Poland oraz dr hab. N. E. Barbara Piontek, profesor nadzwyczajny Katedry Zarządzania Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej.