Firmowi klienci Banku BGŻ BNP Paribas posiadający dostęp do BiznesPl@net mogą korzystać z aplikacji Mobile BiznesPl@net. Funkcjonalność skierowana jest do wszystkich przedsiębiorców, niezależnie od wielkości prowadzonego biznesu. Aplikacja posiada funkcjonalność geolokalizacji. Dzięki temu będzie można z łatwością zlokalizować najbliższy oddział banku oraz najbliższy bankomat.
– Z końcem marca aplikacja została udostępniona w sklepach AppStore i Google Play. Wdrożenie produktu zostało poprzedzone wielotygodniowymi testami oraz pilotażem wśród wybranych klientów. Od tej pory klienci Banku mogą pobierać wersję mobilną systemu BiznesPl@net i mieć dostęp do swoich finansów z urządzeń mobilnych – powiedział Jarosław Senator, menedżer z Departamentu Produktów Cash Management w Banku BGŻ BNP Paribas. – Jest to aplikacja natywna z polską i angielską wersją językową, dedykowana dla klientów firmowych mających dostęp do BiznesPl@net od mikroprzedsiębiorstw po duże korporacje – dodał J. Senator.
Klienci, przy użyciu urządzeń mobilnych, będą mogli w pełni swobodnie korzystać z podstawowych funkcjonalności, m.in. mieć dostęp do wielu firm z jednej aplikacji, na bieżąco sprawdzać stan rachunków wybranej firmy, zarządzać przelewami, wyszukiwać kontrahentów z bazy BiznesPl@net, a także wysyłać do nich płatności.
Klienci mogą też skorzystać z wersji demonstracyjnej BiznesPl@net, dostępnej w polskiej i angielskiej wersji, która daje możliwość zapoznania się z jej funkcjonalnościami jeszcze przed aktywacją na urządzeniu mobilnym.