Bank BGŻ BNP Paribas rozpoczął współpracę z kolejnym startupem – firmą Vintom. Rozwiązania firmy wzmocnią działania Banku związane z budowaniem większego zaangażowania klientów, wykorzystując wideo w zakresie personalizacji i automatyzacji procesów sprzedaży. To kolejne już wdrożenie w Banku. Premiera pierwszego, firmy NuDelta, miała miejsce w grudniu ub. r. podczas jednego z najważniejszych wydarzeń w Europie z branży fintech – Impact fintech’17 w Katowicach.
W kolejce czeka następne innowacyjne rozwiązanie, jakie Bank zamierza wkrótce wdrożyć.
Bank BGŻ BNP Paribas współpracuje ze startupami, buduje silną sieć kontaktów i znajduje coraz więcej ciekawych rozwiązań, które mogą być użyteczne dla klientów. Decyzja o podjęciu współpracy z firmą Vintom podyktowana była wcześniejszą diagnozą ekspertów Banku związaną z pozyskaniem skrojonych na miarę rozwiązań pod potrzeby klientów i samej organizacji. Tym razem w zakresie wsparcia procesów sprzedaży.
– Poszukiwaliśmy rozwiązań, które z jednej strony wpłyną na zwiększenie efektywności sprzedaży, a z drugiej nie będą uciążliwe dla naszych klientów. Wykorzystanie tego typu narzędzi, jakie oferuje Vintom, jest pierwszym krokiem do większej personalizacji oferty i jeszcze bardziej indywidualnego podejścia do klienta – wyjaśnia Radosław Kozłowski, dyrektor Departamentu Sprzedaży i Marketingu Online w Banku BGŻ BNP Paribas. – Chcemy przez to zwiększyć swoją rozpoznawalność jako innowacyjnej organizacji finansowej i wykorzystać spersonalizowaną komunikację video w przeprowadzanych kampaniach informacyjnych, marketingowych lub sprzedażowych z dokładnie mierzalną skutecznością – dodaje Radosław Kozłowski.
Firma Vintom oferuje kompleksowe rozwiązania do komunikacji z obecnymi klientami poprzez automatyczne generowanie spersonalizowanej komunikacji wideo, wspiera kanały sprzedaży, a co równie istotne zwiększa tym samym lojalność i satysfakcję klientów. To tylko niektóre z czynników, jakie zdecydowały o wyborze przez Bank BGŻ BNP Paribas takiego partnera biznesowego.
– Nasza współpraca z Bankiem BGŻ BNP Paribas pozwoliła na całościowe spojrzenie na procesy biznesowe w Banku i zidentyfikowanie tych najważniejszych z punktu widzenia wpływu na efekty, które w naszym przekonaniu warto usprawnić, dzięki angażującej komunikacji video. Według danych z naszego modułu analitycznego ponad 86 proc. klientów ogląda filmy personalizowane co najmniej w połowie, a wskaźnik otwarć CTOR dla kampanii Banku osiągnął bardzo dobry poziom 62 proc., nieporównywalny z klasycznymi kanałami komunikacji email. Z doświadczeń płynących z dotychczasowych zrealizowanych kampanii wiemy, że znakomita większość odbiorców pamięta film i podejmuje pożądane działania nawet do 3 miesięcy po jego obejrzeniu. Tego rodzaju dynamiczne filmy przyciągają uwagę odbiorców, są dłużej zapamiętane przez klienta i znacząco wpływają na wizerunek marki, co może wpłynąć na wzrost rozpoznawalność Banku jako innowacyjnej organizacji finansowej – mówi Szymon Pawlica, CEO firmy Vintom. – Wierzymy, że to dopiero początek naszej współpracy z Bankiem BGŻ BNP Paribas. Mamy nadzieję, że w perspektywie będzie to potencjał na dostarczenie usług personalizowanego video dla spółek z Grupy – dodaje Szymon Pawlica.
Bank BGŻ BNP Paribas i firma Vintom po raz pierwszy spotkały się w The Heart, europejskim centrum współpracy korporacji i startupów.