Elektroniczny podpis, czy finansowanie inwestycji w transformację energetyczną to przykłady, które obrazują, w jaki sposób Bank BNP Paribas towarzyszy Klientom biznesowym pomagając im stale się rozwijać. Umiejętność reagowania na zmiany i odpowiadania na nie nowoczesną ofertą pozwalają skutecznie wspierać firmy w zmieniającej się rzeczywistości biznesowej. Takie podejście banku podsumowuje hasło „Myślimy zmianą”, wykorzystane w kampanii banku skierowanej do przedsiębiorców
Przyspieszająca cyfryzacja, konieczność błyskawicznego odnajdywania się w nowych okolicznościach biznesowych, wykorzystywanie pojawiających się okazji do rozwoju to wyzwania, z którymi mierzą się firmy. Bank BNP Paribas towarzyszy im w wielu wymiarach, nie tylko ściśle finansowych, ale również oferując nowoczesne rozwiązania technologiczne ułatwiające codzienną pracę i zarządzanie środkami firmy. Dzięki digitalizacji usług dla przedsiębiorstw, Klienci banku mają do dyspozycji rozwiązania sprawdzające się w zdalnym prowadzeniu biznesu. Są to m.in. możliwość prostego i bezpiecznego podpisywania dokumentów przez platformę Autenti, składanie dyspozycji i wniosków poprzez bankowość internetową BiznesPl@net bez konieczności wizyt w placówce banku oraz pełna mobilność w zarządzaniu finansami firmy dzięki aplikacji GOmobile Biznes.
Otwartość na zmiany to także finansowanie nowoczesnych inwestycji, w tym zyskujących na znaczeniu projektów związanych z transformacją energetyczną. Bank BNP Paribas zapewnia środki zarówno na przedsięwzięcia dużych międzynarodowych korporacji, jak i na instalacje fotowoltaiczne dla małych i średnich firm, które chcą przejść na odnawialne źródła energii.
– Hasło „Myślimy zmianą” odwołuje się do naszego podejścia do bankowości. W zakresie obsługi firm, rozwijamy się i stale poszerzamy ofertę uwzględniając zróżnicowane potrzeby Klientów – czy to małych przedsiębiorstw działających lokalnie, czy międzynarodowych korporacji. Jednocześnie obserwujemy, jak zachowuje się rynek i wyposażamy naszych Klientów w narzędzia, które pomagają dostosować zarządzanie firmą do zmieniającego się świata i postępu technologii – tłumaczy Marta Łoza, dyrektor zarządzająca Pionu Sieci Sprzedaży Bankowości Korporacyjnej i Bankowości Agro w Banku BNP Paribas.
Wymienione przykłady usług i narzędzi Banku BNP Paribas dla przedsiębiorstw zostały wykorzystane w kampanii „Myślimy zmianą”, która jesienią rozpoczęła się w prasie i radiu. Uzupełniona o inne media, w tym telewizję, ruszyła teraz w kompleksowej odsłonie. 15-sekundowy spot telewizyjny jest emitowany w kilkunastu kanałach głównych stacji telewizyjnych. Poprzez platformy VOD spot trafi także do określonej grupy docelowej użytkowników internetu. Inne kanały dotarcia do adresatów kampanii to publikacje prasowe, podcasty oraz reklamy radiowe.
– Kampania jest okazją, aby przypomnieć, że jako Bank zmieniającego się świata nie stoimy w miejscu, umiejętnie reagujemy na zmiany, oferujemy nowoczesne rozwiązania i jesteśmy dla Klientów bezpiecznym wsparciem w biznesie – dodaje Marta Łoza.
Strategia kampanii została opracowana przez agencję Opus B, która była odpowiedzialna również za kreację oraz realizację działań ATL, BTL i digital. Agencja Havas Media odpowiada za zakup mediów.