Bank Millennium dołączył do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, który zrzesza około 250 firm działających na polskim rynku interaktywnym, technologicznym i reklamowym.
Członkostwo w IAB Polska wpisuje się w działania banku zmierzające do wzmocnienia swojej obecności w cyfrowym świecie i dalszego rozwoju innowacyjnych rozwiązań marketingowych. Umożliwia aktywne uczestnictwo w kształtowaniu standardów i najlepszych praktyk oraz współpracę z innymi liderami rynku.
— Współczesny bank jest firmą technologiczną i instytucją finansową w jednym. Nieustannie szukamy wzorców i inspiracji, żeby stać się jeszcze efektywniejszymi i oferować klientom najlepsze rozwiązania na rynku. Prężnie działamy w przestrzeni nowych mediów, więc dołączenie do IAB Polska było dla nas naturalnym krokiem. Szczególnie doceniamy możliwość wymiany doświadczeń w ramach grup roboczych. Z ogromną przyjemnością poznamy spostrzeżenia innych firm, podzielimy się własną perspektywą i weźmiemy udział w wypracowywaniu standardów i rekomendacji — powiedział Tomasz Brzostowski, dyrektor Wydziału Sprzedaży w Kanałach Cyfrowych w Banku Millennium.
IAB Polska istnieje na polskim rynku interaktywnym, technologicznym i reklamowym od 1999 roku. Od 2007 roku działa jako Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Wśród około 250 członków Związku znajdują się m.in. największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe, agencje interaktywne i reklamodawcy. IAB Polska jest czwartym pod względem wielkości IAB na świecie biorąc pod uwagę liczbę członków.
Misją IAB jest wspieranie działalności uczestników rynku komunikacji interaktywnej oraz popularyzacja internetu jako efektywnego medium poprzez działania promocyjne, badawcze, edukacyjne i ochronę prawną.