poniedziałek, 4 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Bank Millennium ponownie najlepszym bankiem w Polsce

    Zobacz również

    Bank Millennium ponownie zwycięża w rankingu „Przyjazny Bank Newsweeka”! Drugi rok z rzędu zdobywa podwójną koronę, wygrywając w obydwu kategoriach rankingowych – „Bankowość tradycyjna” i „Bankowość zdalna” oraz powiększając przewagę nad innymi bankami. Bank zajmuje też wysokie miejsca w rankingach magazynu Forbes – drugą pozycję w nowym „Rankingu Banków dla Klienta Zamożnego” oraz trzecią w rankingu „Bank Przyjazny firmie”.

    - Reklama -

    – Wygrana rankingu Newsweeka drugi rok z rzędu to spektakularne osiągnięcie i powód do dumy. Jesteśmy najlepszym bankiem w Polsce w jakości obsługi, nasza przewaga nad pozostałymi bankami stale rośnie. Co więcej, nasze wysokie miejsca w rankingach Forbesa pokazują, że prezentujemy bardzo wysoki poziom w każdej linii biznesowej. Za tym sukcesem stoją ludzie, to efekt ciężkiej pracy, świetnej współpracy zaangażowania i profesjonalizmu całego naszego bankowego zespołu. Gratuluję i dziękuję! Nie schodzimy z wytyczonego szlaku – chcemy być bankiem pierwszego wyboru dla klientów indywidualnych i firm w Polsce. Nie jest to możliwe bez głębokiego zrozumienia ich zmieniających się potrzeb i jednocześnie nieustannego poszukiwania nowych, innowacyjnych rozwiązań, by te potrzeby spełnić. Klienci są niezmiennie w centrum naszej uwagi. Tak budujemy naszą przewagę konkurencyjną — mówi Joao Bras Jorge, prezes zarządu Banku Millennium.

    W opinii organizatorów rankingu „Przyjazny Bank Newsweeka”, szanse na wygraną są dla wszystkich równe, ale od kilku lat klucz do zwycięstwa posiada Bank Millennium, powiększając przy tym stale przewagę nad innymi bankami. Jest ona szczególnie widoczna w kategorii „Bankowość Zdalna”, w której bank jest zwycięzcą już trzeci rok z rzędu, co jest wyjątkowe w 23-letniej historii rankingu. W tegorocznej edycji Bank Millennium miał w bankowości zdalnej ogromną przewagę nad konkurentami. Za zdecydowanie najlepszą uznano bankowość mobilną banku.

    W prezentowanym po raz pierwszy w historii „Rankingu Banków dla Klienta Zamożnego” Bank Millennium uplasował się na drugiej pozycji, z wynikiem 91,25% możliwych do uzyskania punktów. Organizatorzy podkreślają, że trzy najlepsze banki zestawienia oferują zdecydowanie najwyższą jakość obsługi klienta zamożnego i zadbały o całą ścieżkę obsługi klienta, pozostawiając w tyle pozostałe. Wysoko oceniono zarówno infolinię, jak i poziom obsługi klientów w placówkach, ale przede wszystkim profesjonalizm i kompetencje doradców, ich zaangażowanie i umiejętność rozpoznania potrzeb klienta zamożnego.

    W rankingu „Bank Przyjazny Firmie” Bank Millennium również znalazł się na podium. Został uznany za jeden z trzech najlepszych banków w obsłudze klientów biznesowych. Oceniano banki w czterech kategoriach – „Jakość obsługi”, „Pozyskanie klienta”, „Zdalne kanały obsługi” oraz „Cechy placówki”. Wskazano, że największe znaczenie dla klienta biznesowego mają profesjonalizm i umiejętności doradców.

    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Przesiadka na mobile, ale i jakościowy sprzęt. Coraz więcej Polaków ceni sobie warunki odsłuchu muzyki  

    Urządzenia mobilne, a przede wszystkim smartfony, z roku na rok stają się coraz popularniejsze wśród Polaków – również w...