Bank przywrócił pełną dostępność bankowości internetowej Pocztowy24. Klienci bez przeszkód korzystają już z tego kanału obsługi. Klienci Banku, poza obsługą w placówkach Banku Pocztowego i Poczty Polskiej oraz Contact Centre, mogą znów bez przeszkód korzystać także z bankowości internetowej Pocztowy24. W miniony weekend Bank prowadził prace modernizacyjne, o czym informował Klientów.
– Dziękujemy Klientom za cierpliwość i wyrozumiałość. Bankowość internetowa została ponownie udostępniona i Klienci, którzy na codzień korzystają z usług banku przez internet, mogą już bez przeszkód to robić – mówi Bartosz Trzciński, rzecznik prasowy Banku Pocztowego.
W miniony weekend Bank prowadził prace modernizacyjne, o czym informował Klientów. Spowodowały one czasowe ograniczenie możliwości korzystania z bankowości internetowej – w tym czasie Bank obsługiwał Klientów poprzez liczącą 4,7 tys. placówek sieć Banku Pocztowego i Poczty Polskiej oraz czynne 24 h na dobę Contact Centre.
Jednocześnie, dążąc do zrekompensowania czasowego braku dostępu do bankowości internetowej, Bank zrezygnował z pobierania opłat za przelewy dokonywane z wykorzystaniem ww. kanałów w dniach 10 czerwca br. i 11 czerwca br., tj. do momentu pełnego przywrócenia funkcjonowania bankowości internetowej Pocztowy24.
Bank Pocztowy przeprasza Klientów za zaistniałą sytuację.