Obsługa konta przez internet jest już możliwa w języku ukraińskim, dzięki rozszerzeniu oferty Banku Pocztowego skierowanej do obywateli Ukrainy o przetłumaczoną wersję bankowości internetowej Pocztowy24.Teraz obywatele Ukrainy mieszkający i pracujący w Polsce wybierając ofertę Banku Pocztowego otrzymują nie tylko wygodny dostęp do swojego konta poprzez jedną z ok. 4700 placówek Banku i Poczty Polskiej na terenie całego kraju, ale także możliwość korzystania z
bankowości internetowej Pocztowy24 w rodzimym języku.
Wystarczy posiadać konto osobiste i po wejściu na stronę internetową Banku www.pocztowy24.pl wybrać ikonę ukraińskiej flagi, a następnie poprawnie się zalogować.
– Fakt, że Bank komunikuje się z ukraińskojęzycznymi Klientami w ich języku to znaczne ułatwienie obsługi konta i dokonywania transakcji przez internet, ale także bardzo ważna w bankowości kwestia poczucia bezpieczeństwa. Bank Pocztowy to bezpieczny, polski bank, dlatego zaufanie, którym darzą nas Klienci, jest dla nas szczególnie ważne – mówi Karolina Stefanowicz, Dyrektor Departamentu Produktów Depozytowych i Ubezpieczeń Banku Pocztowego.
Bankowość internetowa Pocztowy24 w języku ukraińskim to kolejne rozwiązanie, które ma zachęcić obywateli Ukrainy do wyboru Banku Pocztowego. Niedawno, 10 września 2018 r., Bank uatrakcyjnił promocję polegającą na możliwości transferu środków z konta w Banku Pocztowym z wykorzystaniem przekazu MoneyGram na preferencyjnych warunkach. Klienci mogą wykonać w trakcie jej trwania 6 bezpłatnych transferów do kwoty 2250 zł każdy. Promocja dotyczy każdego pierwszego transferu w danym miesiącu.
Wcześniej Bank udostępnił w języku ukraińskim m.in. Contact Centre, stronę www oraz ograniczył do jednego liczbę dokumentów wymaganych do otwarcia konta przez obywateli Ukrainy.