Bank Zachodni WBK we współpracy z Blue Media udostępnia możliwość wygodnego doładowania gier za pomocą kodów. Rozwiązanie jest równie proste jak doładowanie telefonu na kartę. Zakup produktów w formie przedpłaconej nie jest w Polsce nowością. Obok doskonale znanych szybkich doładowań telefonu, w analogiczny sposób można również zasilać np. stan licznika energii elektrycznej.
Z tego typu rozwiązań korzystają już klienci czołowych polskich banków. Teraz szybkie doładowanie gier do swojej oferty wprowadził Bank Zachodni WBK na stronie tutajdoladuj.pl.
Od kilku lat na polskim rynku funkcjonują analogowe rozwiązania, jak np. karty-zdrapki dostępne w sklepach stacjonarnych, dzięki którym można doładować swoje konto lub przedłużyć subskrypcję. Sopocka spółka Blue Media – lider na rynku doładowań na kartę i doładowań liczników przedpłaconych – stworzyła rozwiązanie płatnicze, które umożliwia szybkie doładowanie gier przez internet.
BZ WBK na stronie tutajdoladuj.pl umożliwia wykupienie subskrypcji do konkretnej platformy lub doładowanie swojego konta dowolną kwotą. W tym momencie na stronie można zakupić kody do Google Play, MS Xbox Live i One, Nintendo, Sony Playstation Plus i Store, Spotify, Ubisoft (The Settlers Online).
– W Polsce bardzo widoczny jest dynamiczny rozwój rynku graczy online. Nasz serwis tutajdoladuj.pl rozwijamy w zgodzie z aktualnymi trendami, dlatego zdecydowaliśmy się na dodanie szybkiego i wygodnego sposobu doładowania kont graczy z szerokim wyborem platform – komentuje Michał Szymoniak, menedżer zespołu Biznesu Digital w Banku Zachodnim WBK.
W Polsce z internetu korzysta trzy czwarte Polaków. 72 proc. polskich internautów deklaruje, że wolny czas spędza przy grach. Eksperci Blue Media szacują, że rynek doładowań do gier będzie w najbliższych latach bardzo szybko rosnąć. – Nawet jeśli niektóre gry, w szczególności na smartfony, są za darmo, to zwykle trzeba płacić za dodatki i rozszerzone funkcjonalności. Polskich graczy MMO (Massive Multiplayer Online) jest około 4 miliony, na tzw. darmowe gry tego typu wydają rocznie ok. 400 mln zł co daje ok. 100 zł na gracza. Nasze rozwiązanie skierowane jest szczególnie do tej grupy odbiorców. Tym bardziej, że płatność cyfrowa jest ulubioną formą uiszczania zapłaty – wyjaśnia Robert Wasielewski z Blue Media.