środa, 13 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Będą inwestycje w mobilną rozrywkę i mobilną reklamę

    Zobacz również

    3 mln zł trafiło do Wind Mobile w drodze niepublicznej emisji akcji. Spółka środki od inwestorów przeznaczy na umocnienie swojej pozycji na rynku mobilnej rozrywki i mobilnej reklamy oraz ekspansję zagraniczną. Wind Mobile planuje zadebiutować na NewConnect w połowie wakacji. Wind Mobile, w drodze niepublicznej emisji akcji, pozyskał od inwestorów 3 mln zł. Środki zostaną przeznaczone na inwestycje w infrastrukturę techniczną oraz działania promocyjne.

    - Reklama -

    To zapewni Spółce do pozycję lidera w branży mobilnej rozrywki i mobilnej reklamy. Wzmocnione zostaną również działania związane z obecnością Spółki na rynkach zagranicznych.

    Bardzo się cieszę z tak dużego zainteresowania ofertą akcji Wind Mobile. Wstępne rozmowy z reklamodawcami pokazują, że nasza innowacyjna koncepcja reklamy mobilnej będzie strzałem w dziesiątkę. Mamy świetny produkt, odpowiedni czas na jego wdrożenie, a teraz dzięki udanej emisji akcji zyskaliśmy potencjał finansowy zapewniający przyspieszenie rozwoju. – mówi Igor Bokun, Prezes Zarządu Wind Mobile.

    Autoryzowanym Doradcą Wind Mobile jest NOBLE Securities. – Oferta akcji Wind Mobile cieszyła się dużym zainteresowaniem ze strony inwestorów, co pozwoliło przeprowadzić emisję z nadsubskrypcją. Akcje Spółki trafiły zarówno do inwestorów indywidualnych, jak i instytucjonalnych. – mówi Norbert Kozioł Wiceprezes Zarządu NOBLE Securities.

    Wind Mobile od 10 lat dostarcza na rynek Polski oraz rynki zagraniczne platformy telekomunikacyjne oraz inne rozwiązania teleinformatyczne, pozwalające świadczyć usługi dodane przez operatorów sieci komórkowych. Podstawą biznesu Spółki jest mobilna infrastruktura, którą stanowią platformy telekomunikacyjne pozwalające operatorom sieci komórkowych świadczyć takie usługi jak np.: halodzwonki (zastąpienie tradycyjnego sygnału oczekiwania na połączenie na dowolny dźwięk – muzyczny hit, śmieszny gag lub charakterystyczny dźwięk identyfikujący firmę), powiadomienia o nieodebranych połączeniach czy doładowanie telefonu na kartę. Drugi obszar działalności Wind Mobile – mobilna rozrywka, z której codziennie korzystać 40 mln użytkowników sieci mobilnych, to m.in.: konkursy i loterie sms-owe, gotowe życzenia, etc. Trzeci obszar działalności Spółki to mobilna reklama, opierająca się na autorskiej technologii Halo Ads, która pozwala zmieniać halodzwonki w atrakcyjną powierzchnię reklamową o unikalnych właściwościach. Wind Mobile, będąc wyłącznym dostawcą platform do halodzwonków dla wszystkich sieci komórkowych w Polsce, ma ugruntowaną pozycję rynkową w zakresie infrastruktury mobilnej. Ambicją Spółki jest osiągnięcie pozycji lidera w dwóch pozostałych obszarach działalności: na rynku mobilnej reklamy i mobilnej rozrywki.

    ŹródłoWind Mobile
    guest
    0 Comments
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Premium w super cenach na Black Weeks w Netii

    W Netii dostępna jest nowa promocja na Black Weeks, w ramach której np. światłowód do 1 Gb/s z TV...