Dobiegła końca druga edycja wspólnej akcji mPay i Mastercard, której głównym celem było propagowanie mobilnego stylu życia oraz zachęcanie użytkowników telefonów do korzystania z nowoczesnych, bezgotówkowych rozwiązań płatniczych. W ramach inicjatywy od początku października pasażerowie komunikacji miejskiej mogli wielokrotnie kupować bilety za symboliczną złotówkę.
Jedynym warunkiem było korzystanie z aplikacji mPay oraz dokonywanie płatności za pomocą karty zarejestrowanej w portfelu cyfrowym Masterpass.
Zgodnie z założeniami promocji na pasażerów czekało 100 tys. tańszych biletów. Ogromna popularność akcji skłoniła jednak organizatorów do podwojenia pierwotnie ustalonej puli. Tym samym finalna liczba mobilnych biletów za złotówkę wyniosła aż 200 tys.
Z tańszych przejazdów można było korzystać we wszystkich miastach, w których mPay udostępnia płatności za bilety komunikacji miejskiej. Akcją promocyjną objęte były bilety jednorazowe i czasowe do 90 minut o wartości między 1,10 zł a 5 zł.