Biuro Reklamy Grupy Wirtualna Polska zostało najlepszym biurem reklamy internetowej w Polsce w 2015 r. Klienci docenili m.in. profesjonalizm handlowców BR GWP, przejrzysty cennik oraz sprawność działania. Media i Marketing Polska opublikował swój coroczny ranking „Biura Reklamy”. Czytamy w nim m.in.: „Za całą Grupą WP ciekawy rok. Weszła na giełdę, przeprowadziła rebranding, a jej biuro reklamy również nie zwalniało tempa. Rozbudowane możliwości reklamowe docenili klienci w badaniu Millward Brown”.
– Klienci cenią nasze nowatorskie dedykowane kampanie, np. te z wykorzystaniem na szeroką skalę mobilu lub Big Data. Doceniono, że profesjonalnie doradzamy, proponujemy nieszablonowe rozwiązania, szybko reagujemy na potrzeby marketerow – mówi Joanna Pawlak, VP Sales Key Clients. – W Biurze Reklamy WP stawiamy na zwiększania konwersji i efektywności kampanii, a ich wyniki to potwierdzają – dodaje Pawlak.
Badanie Millward Brown pokazało, że klienci mają zaufanie do biura reklamy GWP oraz poczucie bezpieczeństwa w trakcie współpracy z nim. BR ma atrakcyjną ofertę reklamową, którą wzbogaca dodatkowymi pomysłami i, co istotne, potrafi doradzić i zaoferować atrakcyjne rozwiązania promocyjne.
W części poświęconej biurom reklamy internetowej zaprezentowano ocenę poszczególnych biur w pięciu wymiarach, m.in.: poziom obsługi, reakcja na potrzeby klienta, elastyczność w dostosowaniu się do oczekiwań klienta.