Wykład i dyskusja z udziałem legendy Internetu, sir Timem Berners-Lee, 15 sesji prowadzonych przez ekspertów i praktyków biznesu oraz 2 debaty. Tak w skrócie przedstawia się plan tegorocznej edycji Kongresu Biznes to Rozmowy. Spotkanie organizowane przez Netię odbywa się pod hasłem „20 lat Internetu. To dopiero początek”.
Kongres „Biznes to Rozmowy” jest okazją do wymiany doświadczeń z obszaru nowych technologii i szeroko pojętej komunikacji. W nowatorski sposób przedstawia najnowsze osiągnięcia biznesowe z różnych rynków poprzez interaktywną formułę, wspartą obecnością ekspertów ze światowej czołówki. Kongres odbędzie się 7 października w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie.
Głównym punktem programu Kongresu będą wystąpienia Gościa Specjalnego, sir Tima Berners-Lee. To twórca pierwszego na świecie web serwera i aplikacji klienckiej – World WideWeb, a także specyfikacji URL, HTTP oraz HTML, którym zawdzięczamy tak szybki rozwój i rozpowszechnienie Internetu w ciągu ostatnich 20 lat. W porannej części Kongresu wystąpi z wykładem „Future of WWW and Your Business” i odpowie na pytania uczestników. Po zakończeniu popołudniowych sesji rozmowę z Gościem Specjalnym przeprowadzi Roman Młodkowski – szef TVN CNBC.
Podobnie jak w zeszłym roku, w programie Kongresu pojawi się 15 dynamicznych, 30-minutowych sesji, inspirowanych formatem konferencji TED, prowadzonych przez ekspertów i praktyków biznesu, wśród których znajdą się: Piotr Czarnecki – prezes zarządu Raiffeisen Bank Polska SA, Wojciech Pronobis – Dyrektor Zarządzający ds. Marketingu Grupy PZU, Alex Doyle – Starszy Dyrektor ds. Globalnych Rozwiązań Marketingowych w firmie BroadSoft, Jakub Potrzebowski – CEO ZenithOptimedia Group Poland, Michał Iwan – Dyrektor Zarządzający F-Secure w Polsce, Przemysław Gacek – Prezes Zarządu Grupy Pracuj, czy Jarosław Grzesica, obecnie doradca w zakresie ekspansji marek w nowe obszary kultury, marketingu, nowych mediów i rozrywki elektronicznej.
Tematyka sesji obejmie cztery obszary: trendy przyszłości, innowacje; komunikacja, social media; oszczędności, finanse, biznes; technologia. Wybrane spośród nich zagadnienia to tematy szczególnie aktualne, prezentujące jak wykorzystać innowacyjne technologie i rozwiązania w różnych aspektach działalności biznesowej.
Uczestnicy Kongresu i pasjonaci technologii, którzy chcieliby się lepiej zapoznać z ideą Biznes to Rozmowy mogą już teraz odwiedzić dedykowaną mu stronę w serwisie Facebook. Do grup poświęconych Kongresowi Biznes to Rozmowy mogą przyłączyć się również użytkownicy GoldenLine i LinkedIn.
Partnerami Netii w tegorocznej edycji Kongresu Biznes to Rozmowy są: Raiffeisen Bank Polska S.A., PZU, Broadsoft, F-Secure, Polcom, PKP Intercity, Grupa Pracuj.
Patronami medialnymi Kongresu są: TVN CNBC, Gazeta Wyborcza, Wprost, Onet.pl, Miesięcznik Gospodarczy „Nowy Przemysł” i WNP.pl, a także Forbes i TOK FM.