ING Bank Śląski rozwija aplikację mobilną Moje ING mobile o kolejne funkcje i udogodnienia. W sklepach z aplikacjami pojawiła się aktualizacja, wprowadzająca m.in. płatności BLIK. Od teraz klienci mogą płacić i wypłacać gotówkę telefonem za pomocą kodów BLIK także w najnowszej aplikacji ING Banku Śląskiego. To jedna z funkcji, o którą od premiery Moje ING mobile najczęściej prosili klienci. Wrześniowa aktualizacja wprowadza także podgląd stanu karty kredytowej przed
zalogowaniem, w formie pozostałej kwoty lub procent środków do wykorzystania.
Aplikacja Moje ING mobile zadebiutowała w czerwcu. Od tego czasu została poszerzona o szereg nowych funkcji m.in.:
- przelew walutowy oraz na telefon,
- zakładanie lokaty, Smart Saver, OKO Premium i OKO w walutach obcych,
- notowania funduszy inwestycyjnych i dyspozycję regularnego inwestowania,
- zbiorczą analizę wydatków (PFM) oraz budżet dla kilku kont osobistych w PLN,
- zastrzeżenie dokumentu tożsamości i ustawienie dziennych limitów transakcyjnych dla kart,
- dodanie lub odwołanie pełnomocnika do konta,
- poprawki optymalizacyjne.
Aplikacja daje dostęp do wszystkich funkcji systemu bankowości internetowej Moje ING, wprowadzając rozwiązania zaprojektowane z myślą o użytkownikach mobilnych m.in. pozwala zalogować się do systemu odciskiem palca (iOS) lub pinem, bez konieczności podawania loginu. W następnych miesiącach bank będzie rozbudowywał Moje ING mobile o kolejne funkcje m.in. płatności telefonem HCE.
Moje ING mobile jest dostępna na systemy Android, iOS oraz Windows Phone 10. Aplikacja jest rozwijana w oparciu o szczegółowe wywiady i badania prowadzone z klientami banku. Obecnie trwają prace nad wersją dla przedsiębiorców.
Aplikacja Moje ING mobile dostępna jest na:
- Android
- iOS (iPhone)
- Windows 10 Mobile