1 pozycja w Fast50-2007 pozwoliła na znalezienie się w czołówce 500 najbardziej dynamicznie rozwijających się firm z 21 krajów Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki – poinformowała spółka w komunikacie.
Tegoroczna edycja pokazała, jak silna rywalizacja panuje na rynku nowych technologii. Ponad 11 tysięcy procent wzrostu pozwoliło spółce znaleźć się w pierwszej dziesiątce najlepszych firm.
Tak jak w przypadku Fast 50 do sukcesu Blue Media przyczynili się wszyscy jej klienci, partnerzy oraz pracownicy. Konsekwentnie realizowana strategia oparta na dostarczaniu innowacyjnych usług i produktów technologicznych jest właściwie obraną drogą rozwoju.
Obecnie w grupie Blue Media działają 3 spółki zależne.
BluePay SA prowadzi sprzedaż produktów BM w sieci POS oraz świadczy usługi rozliczania płatności kartowych. BluePay planuje debiut na New Connect na początku 2008 roku.
G-point obsługuje dystrybucję doładowań w formie kodów elektronicznych oraz wdraża systemy wspierające sprzedaż w kanałach elektronicznych na rynkach wschodnich. Główna siedziba firmy znajduje się w Kijowie na Ukrainie.
Blue Media Sales & Consulting SA specjalizuje się w doradztwie z zakresu systemów informatycznych i telekomunikacyjnych oraz sprzedaży produktów IT grupy. Spółka jest zlokalizowana w Warszawie.
Bardzo ważnym czynnikiem w całokształcie funkcjonowania firmy jest posiadanie w zespole wysokiej klasy specjalistów. Obecnie w grupie pracuje 100 osób.