W ostatnich tygodniach CANAL+ udostępnił dwie nowe usługi online – CANAL+ telewizja przez internet, która oferuje dostęp do kanałów telewizyjnych na żywo i bibliotek VOD oraz PREMIERY CANAL+ – wypożyczalnię filmów i hitów prosto z kina. Serwis telewizji przez internet działa w modelu subskrypcyjnym, natomiast usługa PREMIERY Canal+ umożliwia zakup czasowego dostępu do wybranych premier filmowych. Za obsługę płatności na obu platformach odpowiada sopocka spółka Blue Media.
CANAL+ od dawna współpracuje z Blue Media. Sopocka spółka od lat oferuje klientom CANAL+ szybkie płatności za faktury oraz usługę wygodnych doładowań za telewizję na kartę.
CANAL+ telewizja przez internet to nowy serwis, który łączy świat kanałów na żywo ze światem VOD, uwalnia klientów od długoterminowej umowy oraz zmienia dotychczasowy sposób interakcji z telewizją. CANAL+ oferuje użytkownikom na start niezwykle bogaty katalog ponad 35 000 polskich i zagranicznych filmów, odcinków seriali, wydarzeń sportowych, dokumentów, programów publicystycznych i rozrywkowych oraz bajek dla dzieci. CANAL+ przez internet pozwala na odtwarzanie wybranych programów emitowanych w telewizji nawet do 14 dni wstecz, cofanie i pauzowanie ulubionych programów na żywo, swobodne przełączanie się między ekranami, kontynuowanie odtwarzania na innym urządzeniu czy pobieranie treści na żądanie do pamięci urządzenia mobilnego.
Oferta CANAL+ została podzielona na cztery wygodne pakiety tematyczne oraz pakiet FREE, które odpowiadają różnym zainteresowaniom. Użytkownik może je dowolnie konfigurować i zmieniać. Po wybraniu interesującego pakietu, użytkownik podpina kartę płatniczą do swojego konta. Płatność za usługę pobierana jest cyklicznie z podpiętej karty. Osoby korzystające z usługi nie muszą podpisywać umowy i mogą w każdej chwili zrezygnować z subskrypcji. Przez pierwszy miesiąc można korzystać z usługi bezpłatnie.
Osoby mające konto w serwisie CANAL+, mogą również wykupić dostęp do wybranych filmów w usłudze Premiery CANAL+. Płatności za wypożyczenie danego tytułu można dokonać za pomocą szybkiego przelewu elektronicznego, BLIK-a lub kartą.
Przyszłość należy do subskrypcji
Blue Media aktywnie rozwija projekty związane z cyklicznymi płatnościami. – Subskrypcje to światowy trend. Ludzie są coraz bardziej mobilni i nie czują potrzeby wiązania się długimi umowami, a subskrypcje dają im pod tym kątem pełną elastyczność. Dodatkowym atutem jest wygoda – klient nie musi pamiętać o comiesięcznych zobowiązaniach, gdyż są one realizowane automatycznie – mówi Sylwia Frydel, Business Development Director w Blue Media.
To, co użytkownicy doceniają w subskrypcjach to także dobre warunki cenowe i łatwość korzystania. Według badania Blue Media, w ciągu trzech ostatnich lat liczba osób niekorzystających z żadnej internetowej usługi subskrypcyjnej spadła o 18 punktów procentowych do zaledwie 44 proc. Najprężniej rośnie popularność usług związanych z dostępem do filmów i seriali online – korzysta z nich już ponad jedna trzecia Polek i Polaków.