Pewnie nikt z Was nie lubi przyjść i usłyszeć, że wymarzonego smartfona czy hulajnogi, nie kupi, bo… akurat nie ma ich w salonie? Nie sposób jednak trzymać kilkuset urządzeń na stanie sklepu, a najpopularniejsze szybko się wyprzedają. Dlatego od tego tygodnia we wszystkich salonach Orange Polska wprowadzono rozwiązanie, które pozwala na sprzedaż urządzenia, którego nie ma w sklepie, ale znajduje się w magazynie centralnym.
Orange wyśle je kurierem pod wybrany adres lub do paczkomatu. Na życzenie, możecie również odebrać je za kilka dni w salonie.
Wygoda dla klientów
Takie ułatwienie nie jest nowością na rynku, ale dotychczas nie było powszechnie dostępne dla klientów dużych operatorów telekomunikacyjnych w Polsce. Z tego, co się orientuję zaproponowaliśmy je jako pierwsi.
Z rozwiązania możecie skorzystać zarówno, kiedy zawieracie umowy na nasze usługi wraz z urządzeniem, jak i kupując np. sam smartfon. Nieważne czy bierzecie go za gotówkę czy na raty. Nieistotnie też czy kupujecie indywidualnie czy na firmę. Wchodzicie do salonu, wybieracie co chcecie i nie ma bez potrzeby odwiedzania innych sklepów czy kanałów sprzedaży. Oszczędzacie czas i dostaniecie sprzęt w sposób, jaki jest dla Was wygodny.
Wciąż lubicie zakupy w salonach
Orange ma prawie 700 salonów w całej w Polsce i wbrew obiegowej opinii większość telefonów, tabletów czy akcesoriów sprzedajemy stacjonarnie, a nie przez Internet czy telesprzedaż. Nadal wiele osób woli przyjść, porozmawiać z doradcą i dopiero wtedy się zdecydować. Takie są Wasze oczekiwania.
I chociaż chcemy, aby coraz więcej z Was kupowało przez naszą stronę w necie lub zdalne kanały – zwłaszcza teraz w czasie pandemii – to nic na siłę. Moim zdaniem wprowadzone ułatwienia i tak ograniczą kontakt, bo wszystko załatwicie przy jednej wizycie.