czwartek, 21 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Całkowicie nowe oblicze Netii – relacja foto

    Zobacz również

    Netia całkowicie zmienia swoje oblicze właśnie teraz, gdy granica między otaczającą nas rzeczywistością i światem on-line przestaje istnieć. Opierając swoją Misję na haśle „We deliver the world on-line”, Netia dokonała kompleksowego „rebrainingu” marki, obejmującego nie tylko logo i identyfikację wizualną firmy. Zmiana wizerunkowa Netii jest wyrazem definiowanej na nowo koncepcji marki. Nowa identyfikacja wizualna to początek przełomowych zmian, zainicjowanych wraz z ogłoszoną w styczniu nową Misją firmy, opartą na dewizie „We deliver the world on-line”.

    - Reklama -

    Zakres dokonywanych zmian jest na tyle znaczący, że zasługuje na miano rebrainingu, czyli całkowitej zmiany filozofii oraz podejścia m.in. do tworzenia firmowych materiałów, ofert czy urządzeń dostępowych. Powstanie ostatecznej, przemyślanej koncepcji pozycjonowania marki – którą Netia chce się wyróżniać i przewodzić na rynku – było poprzedzone m.in. przeprowadzeniem badań semiotycznych. Analiza znaczenia kulturowego kluczowych słów obrazujących Misję Netii (Deliver – usługowość, World – świat oraz On-line – Internet) pozwoliła zdefiniować nowe trendy w kulturze.

    – Zmiany jakie dokonały się i będą się dokonywać w Netii są świadomą i przemyślaną konsekwencją poszukiwania odpowiedzi na pytanie: Jaką marką chce być Netia? W zadanie to zaangażowany był cały nasz zespół. Był to długotrwały proces, wymagający wielu analiz, dyskusji i przemyśleń – mówi Michał Dolny, dyrektor marketingu Netii. – Nasza nowa filozofia opiera się na obserwacji ciągle zmieniającego się świata, w którym granica między tym co realne, a tym co wirtualne przestaje istnieć. Świat realny i wirtualny przeplatają się wzajemnie, a każdy sam decyduje ile w jego życiu może zajmować przestrzeń on-line. Netia dostrzega dynamikę współczesnego świata i chce być liderem w kreowaniu nowych trendów.

    Klienci cenią marki proste, intuicyjne, mówiące ich językiem, a jednocześnie pomysłowe i niestandardowe. Netia swój nowy przekaz marki oparła na prostocie oraz pomysłowości, dodając do tych cech pasję działania, z którą chce być utożsamiana. Element „dobrego wyboru” charakteryzujący nową ofertę Netii także znalazł odzwierciedlenie w przekazie marki. Zmiany widoczne będą we wszystkich aspektach komunikacji marki, czyli m.in. w Corporate Identity (CI), reklamie, ofertach czy nowych urządzeniach.

    Do stworzenia nowej identyfikacji wizualnej Netia zaprosiła jedną z najlepszych agencji brandingowych w Polsce i w całej Europie – White Cat Studio. Za kreację nowej platformy ATL odpowiada natomiast agencja Brasil, z którą Netia współpracuje już od dłuższego czasu.

    – Nowe Corporate Identity Netii powstało w myśl zasady 'total brandingu’, która zakłada oddziaływanie na klienta nie jednym, stałym logiem, ale całą identyfikacją wizualną. Składają się na nią proste, ale jednocześnie bardzo pomysłowe w swojej formie kolorowe kropki, które symbolizują cząsteczki – lubinaczej ‘geny’ – Internetu. Cząsteczki te układają się w tysiące kombinacji, znaków i tworów, współistniejących ze światem realnym, który reprezentowany jest przez równie prostą typografię słowa 'NETIA’. Dzięki temu zabiegowi nie istnieje jedno, stałe logo Netii – tak samo jak nie istnieje jeden, stały obraz Internetu. – mówi Michał Dolny.

    Kolejną zmianą i odzwierciedleniem „rebrainingu” Netii jest nowa platforma reklamowa. Motywem przewodnim kreacji reklamowej będzie grupa specjalistów z Instytutu Netii, pasjonatów Internetu, których głównym zadaniem będzie prowadzenie badań oraz dokonywanie odkryć związanych z przenikaniem się światów on-line i off-line. Przez pryzmat tych odkryć prezentowane będą nowe oferty i produkty Netii.

    Pierwsza nowa – całkowicie odmienna od dotychczas istniejących na polskim rynku – oferta Netii opracowana zgodnie z nową koncepcją marki zostanie zaprezentowana 12 kwietnia tego roku.

    ŹródłoNetia, wł
    guest
    0 Comments
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Obawy o bezpieczeństwo hamują rozwój AI w obsłudze klienta

    Mimo że 80% konsumentów chciałoby korzystać ze sztucznej inteligencji w kontakcie z obsługą klienta, aż 85% firm nie wdrożyło...