Polska Telefonia Cyfrowa, operator marki Heyah, przygotował kampanię promującą usługę „Pakiet Całodobowy”.
W nowej ofercie Heyah klienci otrzymają 240 minut rozmów do Heyah do wykorzystania między godziną 21 a 9 lub możliwość wysyłania do 7200 SMS-ów między 9 a 21. Wykupienie usługi na tydzień oznacza zryczałtowaną opłatę w wysokości 5,90 zł.
Wprowadzenie usługi promowane jest kampanią na nośnikach reklamy zewnętrznej i w internecie, a także w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych (m.in. TVP, Polsat, TVN, MTV, Vh1, Viva). Emisja spotów reklamowych rozpoczyna się w dniu uruchomienia oferty, czyli 5 lutego. Kampanię przygotował zespół marketingu Heyah, przy współpracy agencji G7, agencji Engine i domu mediowego Optimum Media OMD.
Więcej o promocji pisaliśmy w tej wiadomości.