W poniedziałek, 5 sierpnia rusza kolejna odsłona kampanii reklamowej CANAL+ promująca start sezonu najlepszych europejskich lig piłkarskich transmitowanych na antenie stacji. W ramach akcji pod hasłem „Najlepsza piłka tylko w CANAL+” planowane są bardzo szerokie działania promocyjne w telewizji, radiu, prasie oraz Internecie, które prowadzone będą do 31 sierpnia.
Kilka dni przed rozpoczęciem sezonu piłkarskiego w najpopularniejszych ligach Europy CANAL+ rozpoczyna drugą część kampanii promującej czekające latem i jesienią kibiców transmisje sportowe. Liga Mistrzów, Liga Europejska, czołowe ligi Starego Kontynentu: angielska Premier League, hiszpańska Primera Division i francuska Ligue 1, a także każdy z meczów polskiej T-Mobile Ekstraklasy – to wszystko zobaczą od sierpnia widzowie CANAL+.
Spot promujący te rozgrywki będzie emitowany na antenie kilkudziesięciu kanałów telewizyjnych w tym TVP, TVN, TVN24, Polsat, nSport, Polsat Sport i Orange Sport. Kampania w radiu obejmie blisko 100 rozgłośni, m.in. RMF FM, Radio Zet i Radio Eska, a w Internecie najpopularniejsze portale jak: Onet, Interia czy Youtube. Reklamy w prasie znajdą się w najważniejszych tytułach, m.in.: Przeglądzie Sportowym (w tym w Skarbach Kibica), Gazecie Wyborczej, Four Four Two czy Piłce Nożnej.
Kreacje do kampanii przygotowała Agencja Saatchi&Saatchi. Media zaplanował dom mediowy Zenith Optimedia.
CANAL+ posiada prawa telewizyjne do najważniejszych rozgrywek piłkarskich. Od lipca widzowie mogą oglądać na żywo wszystkie spotkania T-Mobile Ekstraklasy. 9 sierpnia rozpocznie się sezon ligi francuskiej, tydzień później lig angielskiej i hiszpańskiej. Już 20 sierpnia kibice będą mogli oglądać pierwsze spotkania rozgrywek Ligi Mistrzów (mecze play-off decydujące o awansie do fazy grupowej), a od września także Ligi Europejskiej.