Krótko po ogłoszeniu ofert świątecznych CANAL+ startuje z kolejnymi promocjami na dostęp do pakietów telewizji, tym razem z okazji trwającego Black Week. Nowe promocje wspiera kampania reklamowa realizowana m.in. w telewizji. W spocie reklamowym wystąpiło dwóch dziennikarzy CANAL+ – Marcin Rosłoń oraz Piotr Glamowski.
Z okazji Black Week CANAL+ oferuje dostęp do paczki CANAL+ Seriale i Filmy z pakietami telewizji satelitarnej za 0 zł przez pierwsze trzy miesiące, dekoderem 4K DualBOX+ w ofercie za 0 zł i bez opłaty aktywacyjnej oraz dostępem do CANAL+ online dla każdego klienta bez dodatkowych opłat. W ten sposób CANAL+ unowocześnia telewizję, dając dostęp nie tylko do oferty satelitarnej, ale również telewizji i bibliotek VOD online na niemal dowolnym urządzeniu, w tym również na dekoderze 4K DualBOX+.
CANAL+ online dla abonentów – oglądasz gdzie chcesz, kiedy chcesz, na dowolnym urządzeniu
CANAL+ to nowoczesna telewizja, która łączy dostęp do tradycyjnej telewizji ze światem online, dlatego wszyscy abonenci decydujący się na dowolną ofertę telewizji satelitarnej otrzymują dostęp do serwisu CANAL+ online bez dodatkowych opat. Oferta kanałów dostępnych w serwisie jest uzależniona od posiadanego pakietu płatnej telewizji. Wybierając najbogatszy pakiet, można w serwisie uzyskać dostęp nawet do ponad 150 kanałów telewizyjnych na żywo i tysięcy godzin filmów i seriali. Serwis jest dostępny na niemal dowolnym urządzeniu – komputerze, telefonie, tablecie oraz jako aplikacja na telewizory Samsung, LG, Android TV i Apple TV. Tym sposobem swoje ulubione filmy i seriale można mieć zawsze ze sobą. Z serwisu można korzystać również na terenie Unii Europejskiej.
Kampania reklamowa i spot
Kreację do kampanii przygotował dział marketingu CANAL+. Za produkcję spotu (w reżyserii Piotra Onopa) odpowiadał dom produkcyjny Under Ski Tower, a media do kampanii kupiła agencja Havas Media.
Kampania reklamowa oprócz telewizji jest realizowana również w stacjach radiowych, social media i punktach sprzedaży.