Canyon, marka designerskich produktów związanych z branżą IT, urządzeń peryferyjnych do komputerów, prezentuje nową kolekcję akcesoriów inspirowaną różnorodnymi motywami sztuki tatuażu. Nietypowe, przykuwające oko wzornictwo naniesio na funkcjonalne akcesoria, takie jak myszki, głośniki, torby i plecaki, uzyskując wrażenie przestrzennej ekspozycji ornamentów. Kolekcję Canyon Tattoo swoim podpisem sygnuje słynny holenderski tatuażysta Henk Schiffmacher, znany jako
„Hanky Panky”, który ozdabiał ciała gwiazd rocka, takich jak Lady Gaga, Kurt Cobain czy członków zespołu Red Hot Chili Peppers. W skład nowej kolekcji wejdą przydatne i funkcjonalne głośniki komputerowe, myszki, słuchawki, etui i pokrowce na urządzenia Apple oraz uniwersalne torby i plecaki.
– Nasze akcesoria zawsze kojarzyły się z młodzieżowym designem i unikalnym wzornictwem, które sprawiały, że posiadacze produktów Canyon mogli wyróżniać się spośród innych użytkowników sprzętu elektronicznego. Poprzednie serie inspirowane kulturą graffiti, wzornictwem państwa Środka czy sztuką X-ray, zostały entuzjastycznie przyjęte w młodzieżowych oraz studenckich kręgach, dlatego głównie do tych właśnie odbiorców adresujemy przekaz najnowszej kolekcji Tattoo – podkreśla Daniel Kruszona, Line Sales Manager w Asbis Sp. z o. o., właściciela marki Canyon.