Carrefour został głównym sponsorem strefy kulinarnej See Bloggers – festiwalu, który zgromadzi w tym roku 1500 najbardziej znanych i najszybciej rozwijających się polskich twórców internetowych, w tym m.in. Red Lipstick Monster, Jasona Hunta czy Łukasza Jakóbiaka. Rozwój współpracy z influencerami to jeden z kluczowych elementów poszerzania zasięgu i oddziaływania marki Carrefour w Internecie, promocji zdrowego stylu życia oraz innowacji technologicznych wdrażanych przez sieć w polskim handlu.
Tegoroczny festiwal See Bloggers będzie jednym z największych w historii. Na wydarzenie, które odbędzie się w dniach 22-23 lipca br. w Gdyni, przyjedzie 1500 twórców internetowych z całej Polski, aby dyskutować, edukować i promować blogosferę, vlogosferę oraz działania generujące wartościowy i angażujący content w Internecie.
Carrefour podczas See Bloggers koncentrować się będzie na budowaniu i rozwijaniu relacji z influencerami, promując swoje kluczowe tegoroczne inicjatywy z zakresu dobrej kuchni i ucztowania, zdrowia, sportu oraz innowacji i nowych technologii. W ramach strefy kulinarnej, której sieć jest głównym partnerem, zorganizowane zostaną m.in. warsztaty nowoczesnej kuchni polsko-francuskiej oraz bitwy blogerskie, które poprowadzi jeden ze współautorów książki kucharsko-lifestylowej Carrefour, pt. „Z miłości do smaku”, szef kuchni restauracji La Brasserie Moderne – Maciej Majewski. Na miejscu prowadzone będą również działania dotyczące 74. Tour de Pologne, który startuje już 29 lipca. Carrefour jest w tym roku Głównym Sponsorem wyścigu.
Obecność marki Carrefour na See Bloggers to również okazja do współpracy z influencerami przy wdrożeniach czterech projektów z zakresu nowych technologii, które Carrefour realizuje w 2017 roku, w tym: Skan&Go, usługi zakupów sąsiedzkich „Sąsiatki” czy projektów Marketplace oraz inkubatora technologicznego C4 Retail Lab. Celem tych inicjatyw jest zmiana sposobu myślenia o nowoczesnym handlu i podejściu do klienta, a zaangażowanie blogerów szansą na dotarcie i skuteczniejszą popularyzację tych nowoczesnych rozwiązań wśród polskich konsumentów.
Partnerem tytularnym festiwalu See Bloggers jest miasto Gdynia.