Carrefour Polska, który od jutra rozpocznie działalność jako wirtualny operator telefonii mobilnej, chce do końca tego roku zdobyć kilkadziesiąt tysięcy, a w ciągu 12 miesięcy – ponad sto tysięcy klientów, wynika z wypowiedzi prezesa Gillesa Roudy. Firma ma będzie świadczyć usługi w modelu pre-paid, pod marką „Carrefour Mova” w oparciu o infrastrukturę Polkomtela.
„Nie mamy precyzyjnego celu jeśli chodzi o liczbę klientów, bo najważniejszy jest dla nas sprawny technicznie start usługi” – powiedział prezes Carrefour Polska Gilles Roudy dziennikarzom. Zaznaczył jednak, że chciałby zdobyć dla sieci kilkadziesiąt tysięcy klientów do końca tego roku, a w ciągu roku świadczenia usługi przekroczyć liczbę stu tysięcy klientów.
Carrefour działa już jako MVNO we Francji, Włoszech, Hiszpanii i Belgii. Startery „Carrefour Mova” będą sprzedawane w sieci sklepów Carrefoura.
„Docelowo będą to wszystkie nasze sklepy” – powiedział Roudy. W nowej sieci minuta połączenia do wszystkich sieci będzie kosztowała 49 groszy, a SMS – 20 groszy. Starter będzie kosztował 9,99 zł.
W ramach promocji klienci Carrefoura otrzymają darmową minutę do wykorzystania w sieci Carrefour Mova i na numery stacjonarne w zamian za każde 10 złotych wydanych za zakupy w sklepach tej sieci. Kartę można będzie doładować w sklepach, przy kasie, za dowolnie wybraną kwotę, lub resztę z zakupów. Doładowania można będzie też kupić przez internet, w sieciach „Kolporter” oraz systemie „moje doładowania”. Na doładowania można będzie też wymienić punkty z programu lojalnościowego „Rodzinka”.