Beyond.pl, najbezpieczniejsze Data Center w Europie Centralnej, jako pierwsza firma w Polsce wykorzystuje innowacyjną technologię okularów mieszanej rzeczywistości Microsoft HoloLens 2.0, aby świadczyć swoim klientom usługę technicznej obsługi infrastruktury centrum danych. Dzięki usłudze Smart Hands klienci firmy mają pogląd na infrastrukturę IT w czasie rzeczywistym oraz mogą w sposób zdalny zarządzać zasobami.
– Jedną z kluczowych usług realizowanych przez naszą firmę jest kolokacja. Powierzenie własnej infrastruktury IT zewnętrznemu operatorowi nie jest łatwą decyzją. Pojawił się pomysł wykorzystania technologii rozszerzonej rzeczywistości Microsoft HoloLens w naszej firmie. W ten sposób staliśmy się jedynym data center w Centralnej Europie, który wykorzystuje technologię HoloLens 2 w celu wsparcia swoich klientów w ramach usług kolokacji. Technologia Microsoft HoloLens skraca dystans pomiędzy nami a klientami. W ten sposób, najbezpieczniejsze data center w Europie staje się dostępne dla klientów z całego świata – powiedział Wojciech Stramski, CEO, Beyond.pl.
Radosław Luboch, Dyrektor IT, Beyond.pl wyjaśnił, na czym polega innowacyjność oferty Beyond.pl. – Nasi eksperci „Smart Hands” stają się zdalnymi rękami i oczami naszych klientów, którzy mogą zarządzać swoją infrastrukturą IT z dowolnego miejsca na świecie w trybie 24/7/365. Nasi klienci mogą zamówić usługę HoloLens w ciągu kilku minut o każdej porze dnia. Użycie technologii pozwala nam w znaczący sposób skrócić realizację zgłoszeń w szczególności tych bardziej złożonych, które wymagają zaangażowania wielu osób z różnych zakątków świata, czy też zespołów składających się z wielu firm, dostawców, podwykonawców. Dodatkowo, klienci zyskują na czasie i kosztach zbędnych delegacji. HoloLensy oprócz kontaktów czasie rzeczywistym umożliwiają wykonywanie zdjęć przesyłanie filmów dokumentacji, jak również wskazywanie na ekranie miejsca, w którym nasz ekspert Smart Hands ma wykonać konkretną czynność. Jest również możliwość zorganizowania spotkań w większym gronie, żeby klient mógł skonsultować kwestię techniczną z firmą zewnętrzną. Komunikacja w trakcie wykonywania usługi jest w pełni zabezpieczona oraz szyfrowana. Kontakt i zdalna wymiana informacji jest więc w pełni bezpieczna.