Centrum Obsługi Samsung Electronics Polska, które jest prowadzone we współpracy z firmą Sitel Polska, pomyślnie ukończyło procedury audytorskie i po raz trzeci uzyskało certyfikat zgodności z normą europejską EN 15838:2009 potwierdzając tym samym skuteczne zarządzanie i najwyższą jakość telefonicznej obsługi klientów.
W maju 2015, Centrum Obsługi Samsung został przeprowadzony audyt potwierdzający zgodność stosowanych standardów usług i zarządzania z wymogami certyfikatu EN 15838.
Centrum po raz pierwszy otrzymało ten certyfikat w 2013 roku, a procedura jego utrzymania przewiduje coroczne audyty sprawdzające standard wdrożenia normy. Certyfikat oraz audyty są przeprowadzane przez renomowaną szwajcarską jednostkę certyfikującą SGS. Normę EN 15838:2009 opracowała w 2009 roku ECCCO (European Confederation of Contact Centre Organisations) na zlecenie Komisji Europejskiej. Jej głównym celem jest wyznaczenie standardu w zakresie jakości usług świadczonych przez struktury call centers, wskazanie najlepszych praktyk w kluczowych obszarach zarządzania tymi organizacjami oraz ustanowienie skali porównawczej między różnymi centrami obsługi.
Polskie Centrum Obsługi Samsung należy do naszych najlepszych placówek tego typu w Europie, co potwierdza majowy audyt przeprowadzony przez jednostkę certyfikującą. Najwyższy poziom obsługi i satysfakcji klientów to efekt naszych działań i codziennej pracy i zaangażowania konsultantów pracujących w Centrum. Dbamy o jakość obsługi na każdym kroku, a certyfikat spełnienia normy EN 15838 jest potwierdzeniem naszego zaangażowania w budowanie dobrych relacji z klientami. – mówi Olaf Krynicki, rzecznik prasowy Samsung Electronics Polska.