Centrum Obsługi Samsung Electronics Polska, prowadzone we współpracy z firmą Sitel Polska, uzyskało europejski certyfikat EN 15838, przyznawany za spełnianie norm jakości usług call center. Jest to dopiero czwarte takie wyróżnienie w Polsce i pierwsze przyznane outsourcingowemu centrum obsługi. Norma EN 15838 została opracowana w 2009 roku przez ECCCO (European Confederation of Contact Centre Organisations) na zlecenie Komisji Europejskiej.
Jej głównym celem jest wyznaczenie standardu w zakresie jakości usług świadczonych przez struktury call centers, wskazanie najlepszych praktyk w kluczowych obszarach zarządzania tymi organizacjami oraz ustanowienie skali porównawczej między różnymi centrami obsługi.
– Dążąc do spełnienia normy EN 15838, mieliśmy na celu upewnienie się, że procedury stosowane w Centrum Obsługi Samsung gwarantują najwyższy poziom zadowolenia klientów. Wierzymy, że uzyskanie certyfikatu w korzystny sposób wpłynie na zaufanie, jakim jesteśmy obdarzani i pozwoli na umacnianie pozytywnych relacji między firmą, jej pracownikami i klientami – mówi Olaf Krynicki, rzecznik prasowy Samsung Electronics Polska.
Świadectwo przestrzegania normy EN 16838 zostało przyznane przez renomowaną szwajcarską firmę certyfikującą SGS i będzie obowiązywało przez 3 lata, do czerwca 2016 roku. Co roku Centrum Obsługi Samsung będzie podlegało obowiązkowemu audytowi kontrolującemu zachowywanie odpowiednich procedur i standardów świadczonych usług.