czwartek, 19 września, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    CEO LG rozpoczyna strategiczną wizytę w USA, aby wzmocnić inicjatywy związane ze sztuczną inteligencją

    Zobacz również

    Dyrektor generalny LG Electronics, William Cho, wyruszył w strategiczną podróż biznesową do bogatych w technologie zachodnich rejonów Stanów Zjednoczonych, które są ważnym miejscem dla globalnych firm technologicznych i wspólnych rozmów na temat sztucznej inteligencji. Podczas swojej tygodniowej wizyty Cho skupi się na kluczowych zadaniach, takich jak znalezienie najlepszych talentów w zakresie sztucznej inteligencji (AI) oraz komunikowanie wizji i strategii firmy globalnym inwestorom. Weźmie także udział w szczycie MS CEO Summit. Działania te są integralną częścią kompleksowej strategii LG mającej na celu przyspieszenie wdrożenia sztucznej inteligencji we wszystkich sektorach biznesowych.

    - Reklama -

    Sztuczna inteligencja jako kluczowy katalizator przyszłego wzrostu i innowacji w zakresie obsługi klienta
    Podczas swojej podróży Cho zamierza wysłuchać ekspertów w dziedzinie AI, która ostatnio okazała się krytycznym punktem zwrotnym w branży. Planuje wykorzystać to do przekształcenia przyszłego portfolio biznesowego LG i zrewolucjonizowania doświadczeń klientów.
    Każdego roku firma LG wprowadza na rynek około 100 milionów produktów. Biorąc pod uwagę siedmioletni okres użytkowania produktu, szacuje się, że obecnie na całym świecie używanych jest prawie 700 milionów produktów LG. Co więcej, dane dotyczące użytkowania uzyskane od klientów korzystających z tych urządzeń przekraczają 700 miliardów godzin. Cho przewiduje, że ta ogromna ilość danych o użytkowaniu pomoże przyspieszyć rozwój sztucznej inteligencji LG, a 700 milionów produktów będzie działać nie tylko jako punkty kontaktu z klientami, ale także jako platformy usługowe.

    Cho rozpoczął swoją trasę od zorganizowania konferencji technologicznej, która odbyła się 11 kwietnia w Cupertino w Kalifornii. Program ten ma przyciągnąć najwyższej klasy talenty z zagranicy. Wśród kluczowych uczestników znaleźli się członkowie zespołu zarządzającego LG AI Lab oraz dyrektorzy działów produktowych LG, w tym Park Hyoung-sei, prezes LG Home Entertainment; Eun Seok-hyun, prezes LG Vehicle component Solutions; dr Kim Byoung-hoon, CTO i wiceprezes wykonawczy; Kim Weon-bum, CHO i wiceprezes wykonawczy; oraz dr Sokwoo Rhee, szef Centrum Innowacji LG w Ameryce Północnej.
    Firma LG zaprosiła około 50 ekspertów w dziedzinie sztucznej inteligencji pracujących obecnie w dużych firmach technologicznych i startupach w Bay Area, a także doktorantów z renomowanych uniwersytetów w Ameryce Północnej. Konferencja koncentrowała się na dyskusjach na temat wizji firmy, strategii badawczo-rozwojowej i przyszłej trajektorii rozwoju technologii AI.


    Cho powiedział: – W obliczu zmian transformacyjnych, takich jak elektryfikacja, zwiększenie znaczenia usług serwisowych i cyfryzacja, które obejmują różne branże, zastosowanie sztucznej inteligencji, chmury i dużych zbiorów danych toruje drogę nowym możliwościom”. „Te pojawiające się możliwości stanowią dla nas nową potencjalną granicę, biorąc pod uwagę naszą rozległą akumulację podstawowych technologii i wiedzy specjalistycznej.


    Przedstawił również szczegółowy wgląd w wizję sztucznej inteligencji LG „Affectionate Intelligence”, która została zaprezentowana na początku tego roku na targach CES 2024. Cho podkreślił, że – sztuczna inteligencja powinna być zasadniczo wykorzystywana do opieki i zrozumienia klientów, dostarczania wymiernych korzyści i poprawy doświadczeń klientów, co spotkało się ze zrozumieniem uczestników spotkania.
    Następnie ogłosił: – LG zmienia swój status z globalnego lidera w dziedzinie urządzeń gospodarstwa domowego i elektroniki użytkowej, aby przekształcić się w” Smart Life Solution Company „, która rozszerza i łączy różne przestrzenie i doświadczenia klientów. Dodał: – Wyobrażam sobie naszą współpracę w celu ponownego odkrycia marzeń, gdy podejmujemy śmiałe przedsięwzięcia, napędzane optymizmem co do jaśniejszej przyszłości i lepszego życia.


    Podczas wydarzenia CTO Kim Byung-hoon poruszył tematy „Paradigm Shift” i „LG’s Innovation Roadmap for the Future”, a wiceprezes Han Eun-jung z AI Lab omówił „Daily Life with AI”. Profesorowie z Uniwersytetu Południowej Kalifornii i Uniwersytetu Nowojorskiego zostali również zaproszeni do zaprezentowania technologii generatywnej sztucznej inteligencji i robotyki. Dużym zainteresowaniem uczestników cieszyła się również dyskusja panelowa na temat „Ewolucji sztucznej inteligencji”.
    Przejście od wiodącej marki urządzeń gospodarstwa domowego do firmy oferującej rozwiązania z zakresu inteligentnego życia.


    Drugi program Cho obejmuje zorganizowanie niehandlowego roadshow (NDR) 13 kwietnia, podczas którego będzie on współpracował z kluczowymi dyrektorami z globalnie wpływowych firm inwestycyjnych z siedzibą w San Francisco. Jego strategia ma na celu przedstawienie transformacji LG w kompleksową „Smart Life Solution Company”. Transformacja ta opiera się na poszerzeniu portfolio biznesowego firmy, które obejmuje przyspieszenie działalności B2B w takich obszarach, jak komponenty EV, HVAC, urządzenia do zabudowy i rozwiązania signage. Integralną częścią tego planu transformacji jest również ekspansja usług opartych na platformach, takich jak webOS, oraz wejście w nowe obszary działalności LG, takie jak robotyka i ładowanie pojazdów elektrycznych.

    Cho zamierza w szczególności podkreślić, w jaki sposób firma LG aktywnie angażuje się w rozwój i stosowanie sztucznej inteligencji w swojej działalności biznesowej. Jego celem jest podkreślenie, że tworzenie namacalnych punktów kontaktu z klientem jest ważniejsze niż samo posiadanie doskonałej sztucznej inteligencji, aby zapewnić klientom autentyczną wartość i doświadczenie.


    W tym względzie, punkty kontaktu LG z klientem, zabezpieczone za pomocą 700 milionów urządzeń obejmujących różne przestrzenie, od domów po pojazdy i obszary komercyjne, stanowią znaczącą przewagę, która nie ma sobie równych w innych globalnych firmach. Celem LG jest urzeczywistnienie Affectionate Intelligence w naszym codziennym życiu poprzez wykorzystanie obszernych danych dotyczących życia w czasie rzeczywistym oraz wiedzy specjalistycznej w zakresie orkiestracji urządzeń i usług w celu przyspieszenia rozwoju sztucznej inteligencji przy użyciu urządzeń jako platform.


    Pozyskiwanie globalnych sojuszników AI i odkrywanie nowych możliwości biznesowych podczas MS CEO Summit
    Cho ma również wziąć udział w MS CEO Summit, prywatnym wydarzeniu na zaproszenie, które odbędzie się w Seattle, gdzie znajduje się siedziba Microsoftu, przez trzy dni, począwszy od 14 listopada. Szczyt ten służy jako platforma dla dyrektorów generalnych i przedstawicieli wiodących na świecie firm do dyskusji i wymiany pomysłów na różne tematy, w tym na temat środowiska gospodarczego i biznesowego, a także trendów branżowych.


    Firma LG pracuje nad stworzeniem zdolności w zakresie sztucznej inteligencji, kierując się „strategią 3B”, która koncentruje się na budowaniu wewnętrznych możliwości lub licencjonowaniu i kupowaniu zasobów zewnętrznych. Biorąc pod uwagę rozległe globalne punkty kontaktu LG z klientami oraz posiadanie ogromnej ilości wieloaspektowych danych i spostrzeżeń na temat klientów, oczekuje się, że możliwości przyszłej współpracy z wpływowymi na całym świecie firmami technologicznymi będą coraz bardziej zróżnicowane.

    ŹródłoLG
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Mapy Apple dostarczają nowych sposobów na odkrywanie świata

    Wraz z dzisiejszą premierą systemów iOS 18, iPadOS 18, macOS Sequoia i watchOS 11 w Mapach Apple pojawią się...