środa, 8 stycznia, 2025

Nasze serwisy:

Więcej

    CES 2025: LG prezentuje swoje najnowsze innowacje oparte na Affectionate Intelligence

    Zobacz również

    Firma LG Electronics prezentuje swoje najnowsze innowacje oparte na sztucznej inteligencji podczas targów CES 2025. Stoisko LG, zlokalizowane w Las Vegas Convention Center, działa pod hasłem „Life’s Good 24/7 with Affectionate Intelligence” i ukazuje, jak firma zapewnia wygodę oraz nowe doświadczenia klientom, płynnie integrując sztuczną inteligencję z codziennym życiem.

    - Reklama -

    Przy wejściu na stoisko motyw przewodni LG „ożywa” dzięki dynamicznej i angażującej wizytówce marki: imponującemu półkolistemu wyświetlaczowi z kinetyczną grafiką LED LG. Firma LG oferuje swoje konfigurowalne produkty Kinetic LED jako część kompleksowego rozwiązania dla klientów, obejmującego cały pakiet — od projektu wstępnego po usługi poinstalacyjne. Nowatorskie wyświetlacze firmy, łączą wysoką jakość obrazu z płynnymi ruchami kinetycznymi zsynchronizowanymi z treściami wideo i audio.


    Stoisko LG na targach CES 2025 zostało podzielone na odrębne strefy prezentujące dzień od poranka, przez południe, popołudnie, aż po wieczór i noc, w ramach koncepcji „Space-as-a-Service”. Każda strefa przedstawia, jak innowacje LG oparte na sztucznej inteligencji mogą ułatwić i wzbogacić codzienną rutynę. Odwiedzający mogą na własne oczy zobaczyć, jak inteligentne urządzenia domowe LG, zaawansowane rozwiązania mieszkalne i nowoczesne technologie współpracują, aby zapewnić komfort, wygodę i łączność przez całą dobę.

    Poranek z LG AI
    Strefa Rise & Shine (LG AI Home) prezentuje wizję firmy LG dotyczącą płynnego rozpoczynania dnia dzięki technologii LG Affectionate Intelligence oraz wbudowanemu centrum AI. Odwiedzający mogą odkryć inteligentny dom, który rozumie ich potrzeby i dynamicznie się do nich dostosowuje, oferując proaktywne rozwiązania. Technologia ta sprawia, że codzienne czynności stają się harmonijne, a środowisko życia – bezpieczne i w pełni zintegrowane. W sypialni można zobaczyć jak funkcja rozpoznawania twarzy i głosu, dostarcza spersonalizowanych treści oraz dba o dobre samopoczucie domownika, bazując na analizie wzorców snu. Dzięki automatycznemu rozpoznawaniu sytuacji, technologie LG dostosowują się do codziennych tras użytkownika i dostarczają czytelnych danych oraz wglądu w centrum AI, gdzie poufne informacje są skutecznie chronione przez system LG Shield.


    Strefa Connect & Cruise (Car-Commercial) skupia się na mobilności opartej na sztucznej inteligencji oraz innowacyjnych rozwiązaniach komercyjnych LG, które ułatwiają życie w podróży. Odwiedzający mogą poznać rozwiązanie AI do monitorowania wnętrza samochodu oraz koncepcję mobilności Vision AI, zaprojektowaną z myślą o podniesieniu poziomu bezpieczeństwa, wygody i hiperpersonalizacji przyszłych środków transportu.

    Południe – idealny czas na pracę i zabawę
    Strefa Work & Create (Inteligentne biuro) ukazuje, jak sztuczna inteligencja może przekształcić pracę w bardziej efektywne i intuicyjne doświadczenie. Odwiedzający mają możliwość przetestowania LG gram Pro 2-w-1, a eksperci demonstrują, jak w pełni wykorzystać potencjał AI za pomocą LG CreateBoard. Prezentacja podkreśla łatwość analizy danych i tworzenia wniosków za pomocą sztucznej inteligencji, a także korzystania z elementów sterujących systemem opartych na AI.
    Strefa Gear up & Game (Gaming Playground) to środowisko zoptymalizowane dzięki sztucznej inteligencji, które zapewnia odwiedzającym wyjątkowe wrażenia z gry. Rozwiązanie LG ThinQ ON umożliwia integrację z różnymi czujnikami i urządzeniami IoT, pozwalając na stworzenie spersonalizowanej stacji gamingowej oraz sterowanie ustawieniami nastroju za pomocą jednego przycisku. Odwiedzający mogą także przetestować zaawansowane inteligentne monitory gamingowe z systemem webOS, w tym LG UltraGear™ OLED Bendable Gaming Monitor.


    Popołudnie z innowacjami, które inspirują
    Strefa Inspire & Innovate (LG Labs Studio) to przestrzeń zaprojektowana z myślą o inspirowaniu kreatywności i promowaniu dobrego samopoczucia dzięki nowatorskim rozwiązaniom, w tym technologiom opartym na sztucznej inteligencji. Odwiedzający mogą zapoznać się ze spersonalizowanymi „rozwiązaniami otoczenia”, dostosowanymi do ich unikalnego stylu życia i preferencji. Strefa prezentuje, jak produkty LG mogą przekształcić przestrzeń życiową w elegancką kawiarnię, miejsce relaksu lub domowe kino premium. Dodatkowo, strefa obejmuje platformę MX, która redefiniuje pojęcie rozwiązań domowych, oferując nowy wymiar przestrzeni wielofunkcyjnej. Wykorzystując modułowy system pakietów, integruje innowacyjne urządzenia LG i technologie AI, aby przekształcić kabinę pojazdu w elastyczną przestrzeń.


    W całej strefie wizualizacje i treści otoczenia generowane są przez EXAONE, multimodalny model sztucznej inteligencji opracowany przez LG AI Research, który tworzy atmosferę dopasowaną do indywidualnych preferencji. Przeszkolony na 350 milionach obrazów dostępnych bez ograniczeń licencyjnych, EXAONE jest w stanie generować nieskończoną liczbę grafik o zróżnicowanych nastrojach. Obrazy wyświetlane w strefie powstają na podstawie podpowiedzi, takich jak „delikatna bryza”, „pomarańczowy letni widok” czy „przytulna, spokojna atmosfera”, przedstawiając w unikalny sposób poranną scenerię miast i wsi w czterech porach roku. Dzięki temu powstają obrazy, które są jedyne w swoim rodzaju i niepowtarzalne na całym świecie.


    Zaaranżuj swój wieczór
    Strefa Curate & Elevate (Upscale Home Living) prezentuje styl życia łącząc technologię AI ze wzornictwem i spersonalizowanym luksusem. Ta ekskluzywna przestrzeń pokazuje, jak inteligentna technologia i wyrafinowana estetyka mogą współgrać, aby wzbogacić każdą chwilę spędzoną w domu. Wśród wyróżniających się innowacji w strefie znajduje się przezroczysty ekran LG Signature OLED T. Odwiedzający mogą podziwiać OLED T w zestawieniu z akrylowymi elementami marki Kartell – znanej z produkcji mebli premium – co daje nowe możliwości aranżacji przestrzeni oraz doświadczenia z tym związane.


    Strefa prezentuje także drugą generację linii LG SIGNATURE, w tym zupełnie nową 4-drzwiową lodówkę LG SIGNATURE z przezroczystym panelem OLED na drzwiach oraz kuchenkę mikrofalową LG SIGNATURE Smart InstaView™ Over-the-Range i wysuwaną kuchenkę indukcyjną z podwójnym piekarnikiem. Urządzenia te łączą ponadczasowe wzornictwo z zaawansowaną technologią AI. We współpracy z renomowaną włoską firmą Molteni&C, specjalizującą się w projektowaniu mebli, LG stworzyło wystawę podkreślającą filozofię LG SIGNATURE „Live Beyond”.

    Odwiedzający mogą odkryć, jak najnowsze produkty premium, wyposażone w sztuczną inteligencję, zwiększają wygodę życia i oferują więcej możliwości.


    Wchodząc do strefy nocnej, odwiedzający zobaczą imponujący, kinetyczny żyrandol multimedialny – instalację składającą się z 28 przezroczystych ekranów LG Signature OLED T. W trybie zamkniętym instalacja eksponuje elegancję transparentności dzięki zsynchronizowanemu wideo i oświetleniu, natomiast w trybie otwartym podkreśla smukły, wyrafinowany design przezroczystej technologii OLED. Odwiedzający będą oczarowani hipnotyzującymi efektami wizualnymi, takimi jak barwne animacje Cloud Bloom, Aquarium i witraże, które harmonizują z dynamicznym przy wsparciu sztucznej inteligencji.

    Strefa Dive & Vibe oferuje zabawną, wielozmysłową eksplorację dźwięku i muzyki napędzanej sztuczną inteligencją. Prezentowane nowe głośniki XBOOM 2025 wykorzystują zaawansowaną technologię kalibracji AI, która automatycznie dostosowuje ustawienia dźwięku oraz sugeruje optymalny tryb oświetlenia, dostosowany do charakteru przestrzeni i nastroju muzyki.


    Strefa Escape & Immerse zabiera uczestników targów CES w podróż pełną spersonalizowanych treści i optymalnych wrażeń wizualnych, możliwą dzięki procesorowi LG α11 AI oraz platformie webOS. Przestrzeń podzielono na dwie części: strefę wejściową i strefę doświadczeń, z których każda ukazuje potencjał procesora α11 i systemu webOS. W strefie wejściowej, gdzie panuje tajemnicza atmosfera, odwiedzający mogą odkryć „sekretne drzwi” prowadzące do świata technologii AI telewizora LG. Cyfrowy przewodnik prezentuje pilota Magic, obsługującego sztuczną inteligencję, funkcję Voice ID oraz kinowa jakość obrazu i dźwięku zapewnianą przez procesor α11 AI.


    Oprócz najnowszych rozwiązań smart life, na stoisku LG na targach CES 2025 pokazane jest zaangażowanie firmy w zrównoważony rozwój i odpowiedzialność korporacyjną. Na całej przestrzeni wystawowej odwiedzający mogą zobaczyć symboliczne drzewa, odzwierciedlające zaangażowanie LG w inicjatywy ESG. Wśród nich znajdują się: Drzewo Zestawu Komfortowego, Drzewo Historii Zrównoważonej Wystawy, Drzewo Energii, Drzewo Globalnej Neutralności Węglowej oraz Drzewo Zrównoważonego Cyklu. Razem tworzą one wizualną interpretację wizji LG dążącej do budowy zrównoważonej przyszłości.

    ŹródłoLG
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Marka HONOR prezentuje swój pierwszy smartfon w 2025 roku – HONOR Magic7 Lite

    Globalna marka technologiczna HONOR ogłosiła dziś, że już niebawem do sprzedaży trafi HONOR Magic7 Lite, czyli pierwszy produkt z...