Na mapie działalności mPay pojawiła się kolejna lokalizacja. Od 1 listopada br. bilety jednorazowe oraz okresowe na przejazdy komunikacją miejską, za pośrednictwem flagowego produktu spółki, zakupią również mieszkańcy Cieszyna. W tej samej aplikacji użytkownicy skorzystają z wielu innych, pomocnych na co dzień funkcjonalności. mPay jest obecny na Śląsku ze swoją ofertą w wielu lokalizacjach – zarówno z opcją regulacji należności za parkowanie, jak i za bilety komunikacji miejskiej.
W Cieszynie udogodnienie w postaci możliwości wnoszenie opłaty za przejazd przez aplikację mPay będzie dostępne od 1 listopada. Do „koszyka” dodamy bilety: jednorazowe oraz okresowe (7-, 15- i 30-dniowe).
– Nasze rozwiązanie wpisuje się w potrzebę szczególnej dbałości o bezpieczeństwo pasażerów transportu publicznego w sytuacji związanej z pandemią COVID-19. Brak konieczności kontaktu z infrastrukturą publiczną, służącą do zakupu biletów, jak i ograniczanie potrzeby stania w kolejkach w celu nabycia „kartonikowego” potwierdzenia prawa do przejazdu, to niezaprzeczalnie istotne benefity dla użytkownika aplikacji na telefon. Jest wygodnie, bezpiecznie i ekologicznie. – mówi Andrzej Basiak, p.o. Prezesa Zarządu w mPay S.A.
Zwiększanie zasięgu działalności idzie w przypadku mPay w parze z rozwojem katalogu dostępnych w aplikacji funkcjonalności. Priorytetem w tym zakresie jest maksymalizacja korzyści po stronie użytkownika. W ostatnim czasie mPay bardzo wyraźnie rozdzielił ekran w aplikacji na dwie zakładki – „Produkty i usługi” oraz „Moje finanse” w celu zapewnienia klientom większej przejrzystości i zwiększenia intuicyjności obsługi aplikacji. Jednocześnie spółka bardzo konsekwentnie pracuje nad innowacyjnymi wdrożeniami usług finansowych, o czym będzie informować w niedługim czasie.