Właśnie wystartowała kampania promująca, nową, innowacyjną na rynku usługę – mOkazje zakupy. Jej celem jest budowanie świadomości, że teraz klienci mBanku mogą zamawiać produkty bezpośrednio w aplikacji bankowej i zachęcenie ich do przetestowania usługi.
Koncepcja kreatywna kampanii oparta jest na elemencie zaskoczenia. Na początku pojawia się pytanie co różne przedmioty codziennego użytku mają wspólnego z bankiem. Wiertarka, kawa ziarnista czy odkurzacz to nie są produkty, które naturalnie kojarzą się z instytucją finansową. mBank spróbuje to zmienić. Już teraz, wszyscy jego klienci znajdą je w aplikacji mobilnej i zamówią z dostawą do domu. Reklamy (banery oraz 10 i 6-sekundowe spoty) kierują na specjalną stronę, na której przeczytać można więcej o nowej usłudze.
– Postawiliśmy na krótką i przejrzystą formę, która jasno komunikuje naszym klientom, że teraz w aplikacji mBanku mogą zamawiać produkty. W pierwszym etapie komunikacji koncentrujemy się na górnej części lejka sprzedażowego. Cel jaki przed sobą stawiamy, to budowanie świadomości mOkazji zakupy. To, że w aplikacji znajduje się platforma zakupowa, dzięki której klienci mogą zamawiać produkty od Morele.net oraz innych sprzedawców. Kluczowym wyzwaniem na tym etapie jest przekazanie istoty mOkazji zakupy – Mateusz Żelechowski, dyrektor departamentu marketingu bankowości detalicznej w mBanku
Działania prowadzone będą do końca marca w kanałach digitalowych, głównie w Google i META (Youtube, Facebook, Instagram, Google Ads, Meta Ads oraz programmatic i kampanie display). Za zakup mediów odpowiada Carat i agencja Cube. W pracy nad koncepcją kreatywną pomagał Isobar, a materiały wideo powstały we współpracy z domem produkcyjnym Dynamo film production.
Aktualnie, w ramach kampanii zobaczyć można dwa krótkie spoty:
- Wkrótce wyemitowane zostaną kolejne dwa:
- „Co ma kawa ziarnista… do mBanku? Zamówisz ją bezpośrednio w aplikacji mBanku.”
- „Co ma odkurzacz… do mBanku? Zamówisz go bezpośrednio w aplikacji mBanku.”
Jak korzystać z mOkazji Zakupy?
Wystarczy zaktualizować aplikację mBanku do wersji 3.89 lub wyższej oraz wyrazić zgodę na program mOkazje. W zakładce „Zakupy” klienci znajdą około 1,5 mln produktów z blisko 2 tys. kategorii. A także przygotowane specjalnie dla każdego z nich rekomendacje (na podstawie m.in. zwyczajów zakupowych), promocje i okazje dnia.
W znalezieniu odpowiedniego produktu pomoże też wyszukiwarka, z opcją filtrowania i sortowania według różnych kryteriów. Funkcji ułatwiających zrobienie zakupów jest więcej. Usługa ma bowiem pełną funkcjonalność znaną klientom z popularnych platform zakupowych.