Comarch po raz kolejny zajął wysokie 5. Miejsce w kategorii „Producenci Oprogramowania” w rankingu Top Marka. Zestawienie to, przygotowywane przez magazyn „Press” oraz Instytut Monitorowania Mediów, analizuje wizerunek największych marek na polskim rynku, bazując na danych z prasy, portali internetowych oraz mediów społecznościowych. Zestawienie otwiera firma Google.
Badanie Top Marka to szeroko zakrojona analiza obecności medialnej polskich brandów. W tej edycji poddano analizie ponad 1,4 mln tekstów prasowych, 11,9 mln publikacji internetowych oraz 18,2 mln postów z mediów społecznościowych (Facebook, Instagram, X, YouTube) opublikowanych między 1 lipca 2023 a 30 czerwca 2024 roku. Ranking jest cenionym narzędziem, które pozwala ocenić dynamikę działań komunikacyjnych i wizerunkowych w branżach.
W tegorocznym badaniu zwrócono uwagę na różnorodność tematyczną publikacji Comarch, z wyraźnym naciskiem na aktywność w mediach społecznościowych. Zestawienie Top Marka bazują na wskaźnikach „impact” oraz „indeks sentymentu”, które pozwalają mierzyć zarówno zasięg, jak i jakość przekazu, dzięki czemu raport dostarcza obiektywnych informacji o medialnej obecności marek. Wyniki rankingu Top Marka ukazują się w specjalnym wydaniu magazynu „Press”.