czwartek, 21 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Comarch w ścisłej czołówce rankingu Top Marka wśród producentów oprogramowania

    Zobacz również

    Magazyn Press i PSMM Monitoring & More podsumowały wyniki XVI edycji badania Top Marka. Autorzy badania analizują brandy, wyłaniając spośród nich najpopularniejsze w mediach marki korporacyjne, produktowe oraz pro bono.

    - Reklama -

    Badanie objęło materiały opublikowane w prasie i Internecie, w tym w mediach społecznościowych, między 1 czerwca 2022 a 31 lipca 2023 roku. Comarch zajął 5 miejsce wśród producentów oprogramowania. Pierwsze miejsce przypadło firmie Google.

    „Ostateczna wartość decydująca o miejscu brandu w rankingu Top Marka – piszą organizatorzy – jest wypadkową liczby kontaktów odbiorcy z daną marką oraz oceny jakości komunikatów. Filary metodologii badania stanowią: liczba publikacji, impact oraz wskaźnik sentymentu”.
    W ramach publikacji wyników rankingu, redakcja Magazynu Press zapytała liderów branży o najważniejsze wydarzenia mijającego roku.

    W trudnym dla gospodarki czasie w Comarch udało się przede wszystkim utrzymać realizację strategii zarządzania. Potwierdza to wiele nagród i wyróżnień w rankingach – podkreślił Andrzej Przewięźlikowski, Wiceprezes Zarządu Comarch. – Jednym z najważniejszych wydarzeń był oficjalny start nowoczesnej platformy zakupowej wszystko.pl, która miała premierę w czerwcu. Mamy ambicje, by zaistniała ona na stałe w świadomości konsumentów kupujących w Internecie. Rozwijamy wszystko.pl z myślą o sprzedawcach i klientach, inwestując w atrakcyjne benefity i umożliwiając zakupy od sprawdzonych polskich sprzedawców. Drugie istotne dla nas wydarzenie to udział Comarch w pracach międzynarodowej grupy zadaniowej B20 India Digital Transformation, która wypracowała rekomendacje w zakresie cyfryzacji uwzględnione w komunikacie G20 w czasie tegorocznego szczytu.
    Ranking obejmuje aż 500 brandów z 50 branż i jest największym tego typu badaniem na polskim rynku. Został zrealizowany już po raz 16.

    Od 16 lat „Press” i PSMM Monitoring & More analizują brandy, wyłaniając spośród nich najpopularniejsze w mediach marki korporacyjne, produktowe i pro bono. W wyniku tego badania powstają branżowe rankingi ilościowe i jakościowe, pokazujące m.in. wizerunek poszczególnych marek w publikacjach prasowych, internetowych i mediach społecznościowych. Pomysłodawcą projektu Top Marka jest magazyn „Press”, właścicielem metodologii badania PSMM Monitoring & More.


    Ranking obejmuje aż 500 brandów z 50 branż i jest największym tego typu badaniem na polskim rynku. Kluczową rzeczą jest zastosowanie w analizie jednakowych wskaźników dla wszystkich rodzajów publikacji, z uwzględnieniem specyfiki prasy, portali internetowych i social mediów. Na potrzeby raportu stworzono wskaźnik impact – szacujący dotarcie informacji na podstawie danych dotyczących konsumpcji danego medium – oraz indeksu sentymentu oceniającego jakość przekazu. Oba wskaźniki w połączeniu z liczbą publikacji stanowią o medialnej sile marek i wpływają na ich miejsce w ogólnym rankingu 500 brandów. Dzięki Top Marce czytelnicy, którymi są m.in. przedstawiciele opiniotwórczych środowisk i ludzie odpowiedzialni za wizerunek, uzyskują szeroką i inspirującą wiedzę o rynku i efektywności działań z zakresu public relations.

    ŹródłoComarch
    guest
    0 Comments
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Dołącz ze SkyCash do programu Mastercard Bezcenne Chwile

    Bezcenne Chwile to wyjątkowy program, w którym płatności pracują na Ciebie! Płać kartą Mastercard zarejestrowaną w programie w aplikacji SkyCash...