Kompleksowe rozwiązanie Comarch BSS umożliwi mobilnemu operatorowi wirtualnemu Turkcell Europe świadczyć innowacyjne usługi na rynku niemieckim. Comarch, globalny dostawca rozwiązań telekomunikacyjnych ogłosił dzisiaj, że Mobile One GmbH z Dusseldorfu wybrał Comarch jako dostawcę kompleksowe rozwiązań BSS. Technicznie zintegrowana z siecią Telekom Germany firma Mobile One świadczy usługi zarządzane, umożliwiając operatorowi wirtualnemu Turkcell Europe oferowanie szerokiej gamy usług
klientom w Niemczech.
W ramach projektu wdrożono następujące rozwiązania: Comarch Convergent Billing, Comarch CRM, Comarch Self Care, Comarch Billing Mediation, Comarch B2B Gateway oraz Comarch Service Activation.
Ten zestaw narzędzi pozwoli Turkcell Europe szybko i efektywnie uruchamiać innowacyjne, personalizowane usługi, zarówno w modelu postpaid jak i prepaid. Jednocześnie rozwiązanie to zapewnia bezproblemową obsługę klientów, zarówno w języku niemieckim jak i tureckim, oraz wspiera zarządzanie danymi partnerów wszystkich zaangażowanych stron.
Comarch był odpowiedzialny za projekt od momentu zaprojektowania platformy i aktywnie uczestniczył w budowaniu trójstronnego partnerstwa pomiędzy Comarch, Mobile One i Turkcell Europe.
– Platforma Comarch BSS pomogła nam bardzo szybko uruchomić usługi wirtualnej sieci mobilnej na rynku niemieckim i zdobyć 300 000 klientów w rok. Rozwiązanie Comarch pozwala Turkcell Europe stopniowo rozwijać działalność i rozszerzać ofertę usług spełniających wymagania obecnych i przyszłych klientów. – mówi Ugur Serkan Taskin, Program Manager for TurkcellEurope’s MNVO Project w Turkcell.
– Nasza współpraca z Mobile One po raz kolejny dowodzi, że Comarch jest w stanie wdrożyć swoje rozwiązania w kilka miesięcy. Dzięki temu zapewniliśmy niskie koszty implementacji, a jednocześnie pomogliśmy Turkcell Europe w szybkim wejściu na rynek niemiecki. – mówi Piotr Piątosa, Dyrektor Sektora Telekomunikacji oraz Wiceprezes Zarządu Comarch.