Creatio, globalny dostawca platformy no-code zapewniającej elastyczność automatyzacji przepływów pracy i środowisk CRM, przedstawił podczas internetowej prezentacji funkcję Creatio Copilot, która stanowi integralną część platformy Creatio i rozbudowuje ją o mechanizmy generatywnej sztucznej inteligencji dla środowiska tworzenia aplikacji no-code.
Połączenie tych dwóch zaawansowanych technologii wyznacza nowy punkt odniesienia w cyfrowej transformacji. Creatio, dzięki funkcji Copilot, rozwija swoją wizję umożliwiania użytkownikom korzystania z mechanizmów automatyzacyjnych bez konieczności programowania. Pozwala to im wykorzystywać gotowe scenariusze AI, a także z łatwością tworzyć i dostosowywać nowe, a wszystko to za pośrednictwem intuicyjnych interfejsów no-code.
W ramach nowej funkcji Creatio zapewnia specjalny obszar roboczy Copilot Studio, który umożliwia dostęp do modeli sztucznej inteligencji oraz ich rozwijanie bez konieczności programowania, wdrażanie nowych sposobów użycia, a także modyfikowanie istniejących. Należące do Creatio Copilot Studio narzędzia no-code zapewniają pomoc generatywnej sztucznej inteligencji w całym procesie rozwoju, w tym tworzenie aplikacji i ich interfejsu użytkownika na podstawie opisu testowego, projektowanie procesów biznesowych w czasie rzeczywistym i wiele innych. Dzięki Creatio Copilot Studio twórcy aplikacji w modelu no-code będą mogli swobodnie dostosowywać je do własnych potrzeb, charakterystycznych dla branży, w której pracują.
Dla użytkowników końcowych Creatio Copilot działa jako wirtualny asystent, który rozumie język naturalny, co ułatwia efektywne wykonywanie zadań. Może generować zapytania w ludzkim języku, sugerować niezbędne działania, tworzyć szablony oraz dostarczać informacje bazujące na wizualizacjach i danych. Obszerna lista nieszablonowych sposobów użycia obejmuje sprzedaż, marketing, usługi i nie tylko. Umożliwia to osobom biznesowym korzystającym aktywnie z rozwiązań technicznych skrócenie czasu wprowadzania produktów na rynek oraz zwiększenie produktywności – od optymalizacji strategii sprzedaży po poprawę obsługi klienta.
Specjalistom ds. sprzedaży Creatio Copilot umożliwia prowadzenie inteligentnej oceny w celu identyfikacji wysoce zaangażowanych klientów, uzyskiwanie podsumowań i argumentów do rozmowy w interakcjach z klientami oraz otrzymywanie najlepszych podpowiedzi dotyczących kolejnych działań. Sprzedawcy mogą go również wykorzystać do zwiększenia dokładności prognoz sprzedaży oraz otrzymywania wskazówek coachingowych w czasie rzeczywistym dla swoich zespołów.
Marketerom Creatio Copilot pozwala projektować optymalne kampanie, wybierać najbardziej responsywnych odbiorców i przygotowywać wszystkie niezbędne szablony komunikacji, a przez to osiągać krótsze czasy reakcji i lepsze współczynniki konwersji.
Agenci obsługi klienta mogą wykorzystywać Creatio Copilot do automatyzacji przechwytywania treści z wiadomości e-mail i analizy spraw klientów, określania pilności i kategorii spraw oraz sugerowania najbardziej wykwalifikowanego agenta do ich rozwiązania. Pomaga również w generowaniu empatycznych odpowiedzi dostosowanych do preferencji i oczekiwań klientów.