Creative Technology z radością ogłasza, że otrzymaliśmy siedem prestiżowych nagród „Best of CES 2025” od wiodących mediów. Nagrody te są wyrazem uznania dla zaangażowania Creative w dostarczanie wysokiej jakości, innowacyjnych produktów audio, które oferują niezrównaną wartość i wyjątkową jakość dźwięku.
Oto nagrody:
- SoundGuys : Najlepsze z targów CES 2025: sprzęt audio, który ma znaczenie — przedstawiamy słuchawki Aurvana Ace Mimi wyposażone w przetworniki xMEMS i spersonalizowany dźwięk dzięki technologii Mimi, zapewniającej doskonały dźwięk premium w stosunku do ceny.
- Gear Patrol : Najlepsze nowe technologie i gadżety targów CES 2025 — chwalimy Aurvana Ace Mimi za idealne połączenie przystępnej ceny, funkcji i imponującego dźwięku.
- TechRadar : 5 najlepszych słuchawek nausznych i dousznych z targów CES 2025 — wyróżniliśmy model Aurvana Ace Mimi ze względu na wyjątkową jakość dźwięku i bezkonkurencyjną wartość.
- Rolling Stone : CES 2025: 35+ najlepszych rzeczy, które zobaczyliśmy – przedstawiamy Aurvanę Ace Mimi , która zapewnia dźwięk wysokiej jakości w stylowej i kompaktowej obudowie.
- PCWorld : Najlepsze z targów CES 2025: komputery i sprzęt domowy, które nas zachwyciły – Chwalimy Aurvanę Ace Mimi za niezwykłą klarowność i mocny bas, szczególnie biorąc pod uwagę jej cenę.
- Ecoustics : Najlepsze na wystawie CES 2025: Produkty audio/wideo, które zrobiły na nas największe wrażenie — Oklaski dla Pebble Nova za imponującą jakość dźwięku i elegancki design.
- CGMagazine : Najlepsze z targów CES 2025 — Oklaski dla systemu kina domowego TGIF X Creative T0 Arena za innowacyjną konstrukcję ze zintegrowanymi tylnymi głośnikami, które podnoszą jakość dźwięku z komputera stacjonarnego.
– Jesteśmy niesamowicie zaszczyceni, że otrzymaliśmy te wyróżnienia od tak szanowanych głosów w świecie technologii. Te nagrody są świadectwem ciężkiej pracy i pasji naszego zespołu w Creative. Nadal jesteśmy zaangażowani w przesuwanie granic innowacji, aby dostarczać produkty, które nie tylko spełniają, ale i przewyższają oczekiwania naszych klientów — powiedział Song Siow Hui, CEO Creative.