Konkretna transakcja w historii, oferta rabatowa w Klubie Korzyści, a może potrzebna funkcjonalność? – aplikacja CA24 Mobile nie będzie mieć już przed swoimi użytkownikami żadnych tajemnic. Bank Credit Agricole uruchomił właśnie nową wyszukiwarkę, dzięki czemu wszystko co potrzebne w aplikacji, można znaleźć niemal jednym kliknięciem. Wyszukiwarka w aplikacji mobilnej to funkcjonalność, z której z powodzeniem korzysta wiele dobrze znanych marek, ale to wciąż nowość w kategorii aplikacji bankowych.
Credit Agricole wprowadza ją do CA24 Mobile, aby ułatwić swoim klientom dotarcie do wszystkich informacji.
– Wiemy, że narzędzie to doskonale sprawdza się w różnych typach aplikacji mobilnych. Nasz sektor jeszcze nie wykorzystał pełni potencjału tego rozwiązania. Biorąc pod uwagę te obserwacje, ale i oczekiwania naszych klientów, aby korzystanie z cyfrowej bankowości było jeszcze łatwiejsze, zdecydowaliśmy się wprowadzić do aplikacji wyszukiwarkę. Stawiamy na przyjemne zaskoczenie. Użytkownik nie musi przeszukiwać menu aplikacji czy dalszych ekranów w poszukiwaniu danej funkcji, bo może ją znaleźć niemal za jednym kliknięciem – tłumaczy Janusz Kępiński, dyrektor Departamentu Bankowości Internetowej i Mobilnej w Credit Agricole.
Jak działa nowa funkcja?
Wyszukiwarka jest widoczna na ekranie głównym oraz w głównym menu na dole aplikacji. Już po wpisaniu trzech pierwszych liter wyświetlają się będą proponowane odpowiedzi. Przeszukiwany jest szeroki zakres danych: przelewy, odbiorcy, cała historia transakcji do 90 dni wstecz, a także produkty klienta (np. rachunki czy kredyty), inne produkty w ofercie banku, potrzebne funkcje w aplikacji (np. kantor walutowy) czy konkretne oferty z Klubu Korzyści.
– Większość wyszukiwarek w aplikacjach bankowych bazuje na ograniczonym zakresie danych. Tymczasem w CA24 Mobile użytkownicy mogą sprawdzić znacznie więcej informacji i znaleźć praktycznie wszystko, czego potrzebują – dodaje Janusz Kępiński.
Nowa funkcja jest dostępna zarówno dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych.