wtorek, 5 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Credit Agricole wspiera kampanię edukacyjną ZBP o cyberbezpieczeństwie

    Zobacz również

    Credit Agricole dołaczył do kampanii edukacyjnej Związku Banków Polskich na temat cyberbezpieczeństwa. Pod hasłem „Nie pomagaj się okraść” uczymy jak chronić swoje pieniądze przed cyberprzestępcami.

    - Reklama -

    Celem kampanii, która nieprzypadkowo realizowana będzie podczas największej gorączki zakupowej przed Świętami Bożego Narodzenia, jest podniesienie poziomu wiedzy i świadomości w temacie cyberbezpieczeństwa, promocja bankowości elektronicznej i obrotu bezgotówkowego.

    Chodzi również o budowanie pozytywnego wizerunku sektora bankowego, wreszcie o to, by bardziej świadome społeczeństwo nie dawało przyzwolenia na przenoszenie odpowiedzialności za nieprzemyślane działania klientów na instytucje finansowe – strategia kampanii opiera się na haśle „Nie pomagaj się okraść. Zobacz, jak chronić swoje pieniądze”.

    – Sformułowanie o pomaganiu złodziejom nie jest przypadkowe – często mamy do czynienia z przypadkami, w których próba oszukańcza nie powiodłaby się, gdyby ofiara dysponowała choćby niewielką wiedzą na temat zagrożeń – wyjaśnia Przemysław Przybylski, rzecznik Credit Agricole.

    – Przykładem mogą być spotykane w Internecie reklamy rzekomo lukratywnych inwestycji, gwarantujących rzekomo kilkunastokrotnie większy zwrot z kapitału, aniżeli oferują banki czy fundusze inwestycyjne – dodaje Przybylski.

    Odrębny przekaz dedykowany jest seniorom, którzy narażeni są na specyficzne formy wyłudzeń, bazujące na podszywaniu się pod członka rodziny, policjanta czy pracownika banku.

    Kampania obejmie wszystkie możliwe środki masowego przekazu, poczynając od serwisów społecznościowych aż po kanały telewizyjne, a nawet… portale z doniesieniami z życia gwiazd.

    Więcej informacji o kampanii i przydatne porady dla internautów można znaleźć na stronie: bankiwpolsce.pl/cyberbezpieczenstwo

    Nie daj się złowić w sieci

    Udział w kampanii Związku Banków Polskich jest częścią szerokiego zaangażowania Credit Agricole w popularyzowanie wiedzy o cyberzagrożeniach i przeciwdziałania cyberprzestępczości.

    Od 2021 r. realizujemy własną kampanię „Nie daj się złowić w sieci”. Jej charakterystycznym elementem jest Kapitan, który uczy na co zwracać uwagę, by bezpiecznie bankować przez Internet i w smartfonie i skutecznie chronić się przez internetowymi oszustami.

    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Wyciek danych, i co dalej?

    Konsumenci rozmaicie reagują na wycieki danych. Większość beztrosko wzrusza ramionami, a nieliczni wprowadzają dodatkowe środki bezpieczeństwa IT. Naruszenia danych w...