niedziela, 13 kwietnia, 2025

Nasze serwisy:

Więcej

    Credit Agricole wspólnie z Mastercard wspiera edukację finansową dzieci 

    Zobacz również

    Blog Ojciec, Matka Wariatka i Wybór Rodziców to twórcy internetowi, którzy podjęli wyzwanie od Credit Agricole oraz Mastercard. Zagrali w grę planszową „Misja Kasa” i przekonali się, że świat finansów nie musi być nudny.

    - Reklama -

    Edukacja finansowa w nowym wydaniu

    Współczesny świat stawia przed dziećmi coraz więcej wyzwań związanych z finansami – od pierwszego kieszonkowego po decyzje zakupowe w cyfrowej rzeczywistości. Credit Agricole wspiera rodziców w rozwijaniu kompetencji finansowych ich dzieci, m.in. poprzez takie inicjatywy jak gra planszowa „Misja Kasa”, którą bank zaprezentował w ubiegłym roku. Misja Kasa w prosty sposób wprowadza dziecko w finansowe zawiłości, pokazuje, co to jest pożyczka, lokata, dlaczego warto się ubezpieczać, a także, jak działają karty płatnicze. Grę można otrzymać przy okazji otwarcia Konta dla Ciebie Junior.

    – Naszym celem jest nie tylko edukacja, ale też budowanie zdrowych nawyków finansowych od najmłodszych lat. Chcemy, aby dzieci uczyły się oszczędzania i świadomego wydawania w sposób dostosowany do ich wieku i realiów współczesnego świata – mówi Marcin Data, dyrektor Departamentu Zarządzania Segmentami, Daily Banking oraz Produktami Oszczędnościowymi.

    Influencerzy parentingowi w roli ambasadorów

    Żeby dotrzeć do jak najszerszego grona rodziców i dzieci, Credit Agricole wspólnie z Mastercard nawiązał współpracę z popularnymi twórcami internetowymi z obszaru parentingu. W kampanii influencerzy mieli okazję przestestować grę „Misja Kasa”, a efekty zobaczyć można na profilu Instagramowym banku @bankpelenkorzysci. W ramach współpracy, odbył się również warsztat dla rodziców o świadomości finansowej dzieci, który przeprowadził Blog Ojciec.

    – Chcemy pokazać, że edukacja finansowa może być świetną okazją do wspólnego spędzania czasu i rozmów o pieniądzach w domowym gronie. Dlatego przekazaliśmy Misję Kasa twórcom, którzy sprawdzili ją w swoich rodzinach i podzielili się doświadczeniami z obserwatorami – dodaje Marcin Data.

    Czy Misja Kasa zdała ten trudny egzamin? Więcej szczegółów można znaleźć na kanałach Blog Ojciec, Matka Wariatka i Wybór Rodziców. Za koordynację działań odpowiadała agencja Assembly Digital Commerce.

    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Wygraj podwójny karnet na Audioriver Festival together with T-Mobile Electronic Beats

    Nie ma lata bez zabawy w świetnym towarzystwie i przy dźwiękach najlepszej muzyki! W T-Mobile wiemy o tym doskonale,...