Firma Crowley Data Poland zmienia sposób sprzedaży poprzez rozbudowanie portfolio lokalnych partnerów w dystrybucji i tworzeniu usług. Od czerwca rusza współpraca z kilkudziesięcioma operatorami telekomunikacyjnymi i integratorami. Ścisła współpraca z resellerami w zakresie dystrybucji usług Crowley Data Poland jest uzupełnieniem dla podstawowych działań sprzedażowych realizowanych przez dział handlowy CDP. W ten sposób Spółka planuje również obniżyć koszty sprzedaży.
– Strategią Crowley’a jest dotarcie do firm, które odpowiadają naszej wielkości na rynku telekomunikacyjnym. Jesteśmy najmniejszym z największych operatorów telekomunikacyjnych, co daje nam oczywistą przewagę, gdy potrzebne jest połączenie skali naszych możliwości z potrzebami partnerów – powiedział Piotr Osiadacz, Dyrektor ds. Strategii w Crowley Data Poland.
Projekt sprzedaży pośredniej wystartuje w czerwcu tego roku. Aktualnie Crowley posiada już ok. 30 partnerów. Kolejne firmy będą rekrutowane przez cały czas. Crowley Data Poland zaoferuje swoim partnerom elastyczny system motywacyjny i płynną wypłatę prowizji.
– Rok po uruchomieniu projektu, chcielibyśmy mieć 150-200 aktywnych partnerów oferujących nasze rozwiązania. Taka liczba pozwoli osiągnąć nam zauważalne przychody z tego kanału sprzedaży – mówi Piotr Kolasiński, Dyrektor Handlowy w Crowley Data Poland. – Współpraca z lokalnymi partnerami w naszym przypadku jest naturalnym procesem, gdyż wykorzystujemy wieloletnie doświadczenie regionalnych struktur CDP. Znamy potrzeby małych i średnich firm oraz potencjał tkwiący w lokalnych operatorach i integratorach, którzy na co dzień dostarczają swoim klientom np. serwery i przełączniki sieciowe – dodał Piotr Kolasiński.