Cyfrowy Polsat ruszył z kampanią promująca wśród swoich abonentów nowości, które w ostatnim czasie platforma wprowadziła do oferty telewizyjnej, internetowej i usług online. Działania reklamowe prowadzone są w telewizji i w Internecie. Abonenci oferty telewizyjnej Cyfrowego Polsatu mogą skorzystać na specjalnych warunkach z nowych, bogatszych pakietów, do których w ostatnim czasie dołączyło ponad 20 nowych kanałów. odatkowo mogą otrzymać dostęp do najszybszego mobilnego Internetu LTE
zyskując do 5 GB danych więcej. Z myślą o stałych klientach wprowadzono także możliwość wymiany dekodera na najnowszy dekoder HD z opcją nagrywania już od złotówki. Osoby posiadające więcej niż dwa odbiorniki mogą natomiast wybrać Multiroom HD, zapewniając sobie dostęp do tego samego pakietu kanałów na dwóch telewizorach.
Oferta Cyfrowego Polsatu umożliwia także dostęp do bogatych bibliotek wideo w Internecie. Zasoby telewizji internetowej Ipla, serwisów HBO GO i FilmBox Live oraz usługi VOD pozwalają na oglądanie ulubionych programów, transmisji z wydarzeń sportowych, filmów i seriali w dowolnie wybranym przez użytkownika momencie, na dowolnie wybranym urządzeniu.
Kampania, której głównym celem jest poinformowanie abonentów Cyfrowego Polsatu o ciekawych zmianach i nowościach w ofercie, przewiduje emisję spotu reklamowego na antenach stacji Polsat, kanałów tematycznych nadawanych pod marką Polsat, TV4, kanałów tematycznych AT Media, TVS, iTV. Równolegle prowadzona jest także kampania w wyszukiwarkach oraz na profilu Cyfrowego Polsatu w serwisie Facebook.com, który jest odwiedzany już przez 267 tys. fanów.
Za przygotowanie kampanii odpowiadają: produkcja – ABFilm Production, postprodukcja spotu telewizyjnego – studio Nextmedia, zakup mediów – Cyfrowy Polsat, Polsat Media i Carat Polska.
Motyw przewodni kampanii: Zadzwoń i sprawdź oferty przygotowane z myślą o Tobie i Twoich bliskich.