Cyfrowy Polsat rozpoczął emisję nowej kampanii świątecznej zachęcającej do skorzystania z oferty telewizji internetowej OTT, która zapewnia bogatą i różnorodną rozrywkę bez konieczności montażu anteny. Na start ponad 100 kanałów przez 3 miesiące bez opłat, a później swoboda wyboru pakietów i możliwość ich włączania, kiedy się chce. Rozrywka bez talerza. Nową, świąteczną ofertę telewizji internetowej OTT Cyfrowego Polsatu wspiera kampania w telewizji i Internecie,
na którą składa się nowy spot reklamowy w dwóch wersjach (30” oraz 15”). Filmy ponownie przenoszą widzów do domu rodziny, której głową jest znany i lubiany Jacek Braciak. Tym razem świątecznym gościem będzie Kuba, który dowie się, że mając Internet od dowolnego dostawcy, może skorzystać z oferty telewizji internetowej OTT Cyfrowego Polsatu i cieszyć się bogactwem kanałów bez konieczności montażu talerza.
Spot można obejrzeć TU.
Metryczka kampanii
- Kreacja: Agencja Grey Group
- Produkcja: TFP Mariusz Matwiejczuk
- Postprodukcja: wideo – Xantus; audio – Ztudio&Burza
- Reżyser: Piotr Janowski
- Media: TV, online
- Dom mediowy: Vizeum
Telewizja internetowa – włączaj pakiety, kiedy chcesz
W ofercie telewizji internetowej OTT z dekoderem EVOBOX STREAM dostępne są trzy pakiety podstawowe: Wygodny – 28 kanałów w cenie 20 zł/mies., Komfortowy – 45 kanałów w cenie 30 zł/mies. oraz Bogaty – 94 kanały w cenie 60 zł/mies. Posiadając wybrany pakiet podstawowy, można w dowolnym momencie włączać pakiety dodatkowe na 30 dni: Polsat Sport Premium, Eleven Sports, HBO i HBO GO, Filmbox, Sport, Filmy i seriale, Dzieci oraz Rozrywka – bezpośrednio na dekoderze, w aplikacji Sklep. Telewizja internetowa z dekoderem EVOBOX STREAM zapewnia także dostęp do serwisów online – Cyfrowy Polsat GO z tysiącem programów na życzenie bez dodatkowych opłat oraz HBO GO (w dodatkowo płatnym pakiecie HBO) – z biblioteką kultowych seriali oraz największych hollywoodzkich produkcji. Oglądanie telewizji na własnych zasadach umożliwiają dostępne na wybranych kanałach funkcje: TimeShift (zatrzymuj i przewijaj do 3 godzin), reStart (oglądaj od początku do 3 godzin) i CatchUP (oglądaj programy nawet do 7 dni po ich emisji).