czwartek, 21 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Cyfrowy Polsat wprowadza do oferty nowe usługi i większe pakiety danych

    Zobacz również

    Cyfrowy Polsat wprowadza 14 lutego zmiany w ofercie internetowej. W nowej odsłonie Internet z super zasięgiem LTE Plus i LTE Plus Advanced będzie dostępny w większych niż dotychczas pakietach danych w jeszcze niższych cenach. W ofercie pojawią się nowe pakiety GB, nowa usługa „Ochrona Internetu” – z której można korzystać na próbę nawet do 2 miesięcy bez opłat, możliwość zawarcia umowy na 12 miesięcy oraz dostępny od niedawna unikalny na polskim rynku Zestaw Internetu Domowego 300, który pozwala

    - Reklama -

    na pobieranie danych z szybkością nawet do 300 Mb/s.

    Świetny zasięg Internetu LTE Plus i LTE Plus Advanced, możliwość testowania ofert bez ryzyka przez 2 miesiące i łączenia usług w programie smartDOM, to znane już korzyści wynikające z użytkowania Internetu LTE w Cyfrowym Polsacie. Wychodząc jednak naprzeciw potrzebom i oczekiwaniom klientów, Cyfrowy Polsat wprowadza nową ofertę Internetu LTE, by mogli skorzystać z jeszcze lepszych, bardziej elastycznych rozwiązań i nowoczesnego sprzętu. I tak:

    • W nowych abonamentach klienci będą mogli dobrać pakiety na miarę swoich potrzeb: podstawowy 30 GB już za jedyne 30 zł, 45 GB za 40 zł, 60 GB za 50 zł i wreszcie dla intensywnie korzystających z Internetu − pakiet 100 GB w cenie 70 zł.
    • Dla zapewnienia swobody i komfortu korzystania z Internetu klienci otrzymają usługę LTE BEZ KOŃCA w cenie abonamentu. Teraz jest ona dostępna już w abonamencie od 40 zł miesięcznie, co oznacza, że klienci mogą z niej skorzystać płacąc 10 zł mniej niż dotychczas.-  Cyfrowy Polsat oferuje odpowiadający potrzebom każdego klienta nowoczesny sprzęt obsługujący również LTE Plus Advanced i umożliwiający pobieranie danych z szybkością nawet do 300 Mb/s. Do wyboru są m.in.:
    •     router mobilny ZTE MF 971V,
    •     router stacjonarny HUAWEI B525,
    •     Zestaw Internetu Domowego 300,
    • W prezencie we wszystkich ofertach klienci otrzymają dwa miesiące abonamentu bez opłat, a także nie muszą ponosić przez dwa miesiące opłaty za udostępnienie sprzętu, jeżeli wybiorą ofertę z modemem lub routerem;
    • Oferta wprowadza nową usługę „Ochrona Internetu”. To kompleksowy pakiet antywirusowy, w ramach którego każdy klient może skorzystać z aż 3 licencji i zainstalować je na swoich urządzeniach: komputerze, tablecie czy smartfonie. Klient otrzymuję taką usługę na próbę razem z ofertą Internetu. W promocjach na 24 miesiące może ją testować za darmo przez 2 miesiące, a w promocjach na 12 miesięcy – przez miesiąc. Potem opłata za usługę wynosi 9 zł miesięcznie.

    Dzięki usłudze „Ochrona Internetu” użytkownicy otrzymują:

    • bezpieczeństwo loginów i haseł, ochronę przed kradzieżą numeru karty kredytowej,
    • ochronę dzieci przed niepożądanymi treściami w Internecie,
    • ochronę bankowości online zgodną z zaleceniami banków,
    • ochronę przed szkodliwym oprogramowaniem oraz programami wymuszającymi okup,
    • funkcję Antyzłodziej – możliwość zdalnego czyszczenia smartfonu, jego lokalizację lub blokadę.

    Cyfrowy Polsat wprowadził możliwość podpisania umowy na krótszy, 12-miesięczny okres. W tej opcji dostępne są również różne pakiety danych, od 15 GB już za 30 zł do 50 GB w cenie 70 zł.

    Klienci przedłużający umowę dostają dodatkowy pakiet jednorazowy do wykorzystania przez całą długość kontraktu – nawet do 300 GB!

    Nowa oferta Cyfrowy Polsat Internet LTE jest skierowana zarówno do klientów indywidualnych, którzy cenią mobilny dostęp do usług o wysokich parametrach, jak i do całych rodzin – duże pakiety danych z usługą LTE BEZ KOŃCA, superszybki Internet LTE Plus i LTE Plus Advanced oraz szeroki wybór nowoczesnych urządzeń zapewnią komfort korzystania z usługi wszystkim domownikom. Oferowany przez Cyfrowy Polsat i Plus Internet LTE obejmuje dziś swoim super zasięgiem ponad 99% Polaków.

    guest
    0 Comments
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Obawy o bezpieczeństwo hamują rozwój AI w obsłudze klienta

    Mimo że 80% konsumentów chciałoby korzystać ze sztucznej inteligencji w kontakcie z obsługą klienta, aż 85% firm nie wdrożyło...