Igrzyska Olimpijskie w Londynie zbliżają się wielkimi krokami, a wraz z największą imprezą sportową tego sezonu nadchodzi niezwykła rocznica 150-lecia słynnego w całej Europie londyńskiego metra. Marka Cygnett, pragnąc uczcić oba te wydarzenia przedstawia limitowaną serię akcesoriów do iPhone’a. Na stylowych obudowach z linii The London Underground oraz Great Britain odnajdziemy wszystkie motywy związane z legendarnym „The Tube”, które na rok przed swoim oficjalnym jubileuszem obsłuży
rzesze turystów i kibiców sportowych.
– Nie ma wątpliwości, że gadżety związane z wydarzeniami sportowymi cieszą się ogromnym powodzeniem, co potwierdziło się przy okazji Euro 2012. Limitowana seria akcesoriów, które nawiązują do Igrzysk Olimpijskich w Londynie dobrze wpisuje się w ten trend i ma szansę odnieść sukces. Idziemy z duchem czasu – zamiast zwyczajowych maskotek, piłek, koszulek oferujemy nowoczesny produkt – mówi Izabela Idzikowska, związana z firmą Asbis, dystrybutorem akcesoriów Cygnett w Polsce.
Nowa odsłona produktów Cygnett jest gratką nie tylko dla amatorów sportu, ale dla każdego kto mówi „nie” monotonii i uwielbia designerskie nowinki. Linia The London Underground to pięć możliwości odświeżenia wyglądu iPhone’a. Obudowa TubeMap odtwarza kolorową plątaninę sieci metra w stolicy, gdy TubeTrain przywołuje kolejne stacje szeregując je na błyszczącej, białej powierzchni. Dla wielbicieli doskonale rozpoznawalnego logo podziemnej kolejki nazywanego przez Brytyjczyków „the roundel”, przygotowano model Underground. Z kolei DayLines oraz NightLines wybiorą zwolennicy prostych i eleganckich rozwiązań graficznych – na obudowach pojawiają się kontrastowe względem tła kontury wagoników. Modele Union Jack i Union Jack Montage należą do specjalnej linii Great Britain, w której dekoracyjnym elementem jest brytyjska flaga nowatorsko zakomponowana w formie kolażu lub występująca w powszechnie znanym wydaniu.