„Już czas na internet na twoich warunkach” – to hasło nowej odsłony kampanii reklamowej Multimedia Polska. Operator promuje w ten sposób swoją najnowszą ofertę, w ramach której pozwala negocjować stawki za usługę internetową. 15 maja ruszyła nowa odsłona, znanych już, spotów telewizyjnych z multimedialną rodziną, promujących ofertę internetową jednego z największych operatorów kablowych, Multimedia Polska. Kampania jest kontynuacją działań reklamowych, które spółka prowadzi od lutego.
Multimedia wykorzystują kreację przygotowaną przez agencję MediaMocni oraz spoty wideo zrealizowane przez Papaya Films. Nowa oferta promowana jest również na największych portalach internetowych (display i adwords) oraz w outoorze.
Multimedia Polska promuje najnowszą ofertę internetową , w ramach której można negocjować stawki za internet. Operator zapowiada, że klienci, którzy udokumentują swoje wydatki na internet u innego usługodawcy, otrzymają rabat, nawet do 20 proc., na tę usługę w Multimedia Polska. Oferta dotyczy wszystkich prędkości dostępnych u operatora. W działaniach reklamowych spółka skupia się na prędkościach 30, 60 i 120 Mb/s.
Kampania reklamowa jest elementem strategii, zgodnie z którą spółka stawia na rozwój i sprzedaż usługi internetowej. Spoty emitowane w lutym i w marcu promowały ofertę internetową z umowami na czas nieokreślony pod hasłem „Już czas uwolnić internet”.
Na koniec marca 2013 r. z szerokopasmowego dostępu do internetu Multimedia Polska korzystało ok. 482 tys. klientów.