piątek, 22 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Czas na internet na twoich warunkach – nowa kampania Multimedia Polska

    Zobacz również

    „Już czas na internet na twoich warunkach” – to hasło nowej odsłony kampanii reklamowej Multimedia Polska. Operator promuje w ten sposób swoją najnowszą ofertę, w ramach której pozwala negocjować stawki za usługę internetową. 15 maja ruszyła nowa odsłona, znanych już, spotów telewizyjnych z multimedialną rodziną, promujących ofertę internetową jednego z największych operatorów kablowych, Multimedia Polska. Kampania jest kontynuacją działań reklamowych, które spółka prowadzi od lutego.

    - Reklama -

    Multimedia wykorzystują kreację przygotowaną przez agencję MediaMocni oraz spoty wideo zrealizowane przez Papaya Films. Nowa oferta promowana jest również na największych portalach internetowych (display i adwords) oraz w outoorze.
     
    Multimedia Polska promuje najnowszą ofertę internetową , w ramach której można negocjować stawki za internet. Operator zapowiada, że klienci, którzy udokumentują swoje wydatki na internet u innego usługodawcy, otrzymają rabat, nawet do 20 proc., na tę usługę w Multimedia Polska. Oferta dotyczy wszystkich prędkości dostępnych u operatora. W działaniach reklamowych spółka skupia się na prędkościach  30, 60 i 120 Mb/s.

    Kampania reklamowa jest elementem strategii, zgodnie z którą spółka stawia na rozwój i sprzedaż usługi internetowej. Spoty emitowane w lutym i w marcu promowały ofertę internetową z umowami na czas nieokreślony pod hasłem „Już czas uwolnić internet”.

    Na koniec marca 2013 r. z szerokopasmowego dostępu do internetu  Multimedia Polska korzystało ok. 482 tys. klientów.

    ŹródłoMultimedia
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    OPPO Find X8 Pro debiutuje w Europie, a wraz z nim ColorOS 15

    OPPO oficjalnie zaprezentowało najnowsze modele z flagowej serii Find – OPPO Find X8 oraz OPPO Find X8 Pro. Model...