czwartek, 21 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Cztery nagrody dla Banku BNP Paribas w rankingach Forbesa i Newsweeka

    Zobacz również

    W tegorocznej edycji rankingów „Forbes” i „Newsweek Polska” Bank BNP Paribas jako jedyny został wyróżniony aż cztery razy. Bank zdobył trzecie miejsce w rankingu „Przyjazny Bank Newsweeka” w kategorii Bankowość Tradycyjna oraz drugie w kategorii Bankowość Zdalna. Miesięcznik Forbes Polska docenił Bank BNP Paribas za „Najbardziej innowacyjny Private Banking” oraz przyznał mu trzecie miejsce w rankingu „Bank Przyjazny Firmie”.

    - Reklama -

    Wyniki konkursu dowodzą, że Bank nieprzerwanie oferuje najwyższą jakość obsługi w całym spektrum swojej działalności – zarówno w bankowości tradycyjnej, jak i zdalnej, reagując na zmieniające się potrzeby klientów indywidualnych, Private Banking oraz firm.

    To szczególne wyróżnienie, ponieważ nagrody dotyczą pełnego przekroju naszej oferty dla bardzo szerokiego spektrum klientów. To uhonorowanie naszych konsekwentnych wysiłków, by nawet w tak obiektywnie trudnym czasie, nieprzerwanie zapewniać naszym klientom kompleksowy dostęp do najwyższej jakości usług bankowych w najwygodniejszy dla nich sposób – mówi Przemysław Furlepa, Wiceprezes Zarządu Banku BNP Paribas, nadzorujący Obszar Bankowości Detalicznej i Biznesowej.

    Bank BNP Paribas aktywnie rozwija kanały zdalne i cyfryzuje usługi, z których na co dzień korzystają klienci. Bank wprowadził wiele nowości w aplikacji mobilnej GOmobile i bankowości internetowej GOonline oraz umożliwił m.in. potwierdzanie tożsamości nowych klientów starających się o kredyt przy wykorzystaniu OpenBanking.  Tym samym Bank ułatwia klientom szybką, wygodną i zdalną realizację najważniejszych operacji, co ma szczególne znaczenie w dobie pandemii. Tegoroczne badania, prowadzone w ramach rankingów Forbesa i Newsweeka, odbyły się właśnie w tym szczególnym okresie, który postawił sektor bankowy przed nowymi wyzwaniami. Do najważniejszych należało wsparcie klientów w korzystaniu z usług bankowych, przy zachowaniu pełnego bezpieczeństwa dla nich i dla pracowników Banku.

    W celu zapewnienia większych możliwości zdalnego dostępu Bank umożliwił klientom otwieranie konta za pomocą selfie oraz udostępnił usługę podpisu elektronicznego Autenti. Pozwala ona wykorzystywać e-podpis zarówno w relacji z Bankiem, jak i we własnej działalności biznesowej. Bank może wysyłać dokumenty zdalnie, a klienci w ten sposób mogą je podpisywać – w dowolnym miejscu i czasie.  Bank systematycznie wydłuża listę spraw, które można załatwić bez wizyty w oddziale, jak np. w przypadku założenia konta, klient może to zrobić elektronicznie i bez użycia papieru.

    Bank zmodernizował także obsługę w swoich placówkach, w tym m.in. zapewnił osobom głuchym wsparcie online tłumacza polskiego języka migowego w każdym oddziale. Był także pierwszym bankiem na świecie, który zaoferował umawianie za pomocą aplikacji rezerwacyjnej Booksy spotkań z doradcą w placówkach. Klientom zaoferował także moratoria kredytowe, finansowanie z gwarancjami BGK, a także dostosował systemy umożliwiając dystrybucję świadczeń w ramach Tarczy Finansowej PFR. W ramach wsparcia przedsiębiorców segmentu Wealth Management powstało Centrum Kompetencji dla klientów, które pomagało przeanalizować i wprowadzić rozwiązania pomocowe w zakresie Tarczy Antykryzysowej. Klienci korzystali z bezpłatnych konsultacji w zakresie Tarczy Finansowej PFR, której Bank jest partnerem oraz innych instrumentów wsparcia.

    Bank BNP Paribas wspierał też medyków przekazując pieniądze na zakup testów i maseczek. W ramach pomocy szkołom, które przeszły na nauczanie zdalne, Bank zapewnił sprzęt komputerowy by przeciwdziałać wykluczeniu cyfrowemu.

    Jestem przekonany, że zadowolenie klientów z jakości obsługi przekłada się na ich zaufanie do Banku i chęć polecania go. A jest to możliwe tylko  dzięki codziennej pracy naszych doradców, którzy każdego dnia stają w obliczu nowych wyzwań, którym muszą sprostać w taki sposób, by klient był zadowolony ze świadczonych przez nas usług. Otrzymane nagrody są dowodem, że robią to doskonale – dodaje Przemysław Furlepa.

    Ranking Newsweeka przygotowywany jest we współpracy z Kantar Polska w oparciu o metodę tajemniczego klienta. Testowane jest wiele usług, w tym otwarcie rachunku, kredyt hipoteczny, wizyty w placówkach, infolinia, a także bankowość mobilna i internetowa. Ranking miesięcznika Forbes ocenia usługi bankowe dla firm z segmentu MSP. Badanie jakości obsługi przeprowadzane jest metodą mystery shopper, także z instytutem badawczym Kantar Polska.

    ŹródłoBNP Paribas
    guest
    0 Comments
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Dołącz ze SkyCash do programu Mastercard Bezcenne Chwile

    Bezcenne Chwile to wyjątkowy program, w którym płatności pracują na Ciebie! Płać kartą Mastercard zarejestrowaną w programie w aplikacji SkyCash...