piątek, 22 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Czy .cool wyprze .com ?

    Zobacz również

    Na świecie zarejestrowanych jest już około 280 mln domen internetowych, w tym aż 113 mln zakończonych .com i 2,5 mln .pl. Z każdym dniem rośnie liczba osób i firm, które za pomocą Internetu chcą zaprezentować swoje produkty, usługi i pasje. Tym samym maleje pula atrakcyjnych domen z popularnymi rozszerzeniami .com, .pl, .org, czy .biz. Jak zatem wyróżnić się w Internecie? Skorzystać z usług home.pl i zarejestrować oryginalną domenę, np. z końcówką .company, czy .expert.

    - Reklama -

    Dobrze dobrana do działalności firmy domena może stanowić o „być albo nie być” w Internecie. Krótki, zgrabny i logiczny adres zapada w pamięć, w efekcie pomagając w wyszukiwaniu strony i unikaniu błędów podczas wpisywania w przeglądarce. Niezwykle istotnym elementem domeny jest jej rozszerzenie. Można przy jego pomocy w prosty sposób poinformować o profilu i zasięgu firmy. Końcówka adresu to tożsamość witryny i integralna część marki.

    W home.pl rozumiemy, że charakterystyczna, zapadająca w pamięć nazwa domeny to prawdziwy skarb. Dzięki niej, klienci bez problemów trafią na właściwą stronę. Rejestrując domenę, warto pamiętać, że adres stanowi też część marki. Zgrabna nazwa lepiej wygląda na materiałach promocyjnych firmy – od wizytówek po billboardy – dlatego tak ważne są adekwatne rozszerzenia domen, współtworzące atrakcyjną całość. – powiedziała Anna Jezierska Kierownik Produktu Domeny i SSL w home.pl.

    Właśnie, aby umożliwić swoim klientom tworzenie jeszcze bardziej unikalnych nazw witryn, lepsze dostosowanie adresu do specyfiki prowadzonej działalności, a także uniknięcie problemu zawężającej się puli adresów, zakończonych na .pl, czy .com, home.pl powiększyło swoją ofertę o nowe rozszerzenia niższego poziomu. Wśród nich znalazły się, m.in. takie końcówki jak: .company, .guru, .email, .expert, .today, .club, .bike, .technology, .cool, .marketing, .house, .center, .solutions, .ninja, .xyz, .sexy, .tips, .photos, .land, .gallery, .events, .systems, .support, .wiki, .zone, .menu, .holiday, .tools, .computer i .dance.

    Dzięki temu, przedsiębiorstwa zajmujące się projektowaniem i dostarczaniem rozwiązań informatycznych, mogą sięgnąć po .technology, .solutions, .systems, .computer lub .expert. Firmy z branży turystycznej wesprzeć się końcówką .holiday, natomiast fotograf, otwierający własną galerię może posłużyć się rozszerzeniem .photo lub .gallery. Nic też nie stoi na przeszkodzie, aby poczatkujący start-up modowy rozpoczął sprzedaż swoich autorskich prac, poprzez domenę z końcówką .cool, np. pod adresem www.dress.cool.

    Nowe rozszerzenia domen, oferowane przez home.pl, dają jeszcze większe możliwości tworzenia wyjątkowych i łatwych do zapamiętania adresów, a przez to ułatwiają wybicie się ponad szeregi konkurencji i zyskanie przewagi na trudnym, coraz ciaśniejszym rynku internetowym.

    Źródłohome.pl
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Dołącz ze SkyCash do programu Mastercard Bezcenne Chwile

    Bezcenne Chwile to wyjątkowy program, w którym płatności pracują na Ciebie! Płać kartą Mastercard zarejestrowaną w programie w aplikacji SkyCash...