wtorek, 5 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Czy Twoje urządzenie jest niezawodne? Największe obawy i problemy użytkowników smartfonów według badania marki HONOR

    Zobacz również

    Globalna marka technologiczna HONOR, z okazji premiery smartfona HONOR Magic V3, przeprowadziła badanie wśród 1000 osób[1], aby sprawdzić, jak problemy technologiczne wpływają na nasze życie. Wyniki pokazują, że blisko połowa ankietowanych obawia się, iż awarie urządzeń elektronicznych mogą zrujnować ważne chwile, a 75% respondentów przyznało, że spotkały ich problemy techniczne w kluczowych momentach życia.

    - Reklama -

    Najczęściej wskazywanym problemem, który budzi największy lęk, jest niespodziewane rozładowanie się baterii. Ponad jedna trzecia badanych (33%) uznała, że to właśnie brak energii w urządzeniu byłby dla nich najbardziej stresujący podczas ważnych wydarzeń, takich jak narodziny dziecka, ślub, randka, rozmowa kwalifikacyjna czy przeprowadzka.

    Kolejnym źródłem stresu są rozmowy wideo – aż 54% ankietowanych odczuwa niepokój, gdy wyciszają mikrofon lub wyłączają kamerę podczas ważnych połączeń, obawiając się, że wciąż mogą być widziani lub słyszani. Ponad połowa respondentów (57%) przyznała się do sytuacji, w której powiedziała lub zrobiła coś nieodpowiedniego, myśląc, że nikt tego nie widzi lub nie słyszy.

    Do najczęstszych problemów technicznych należą również: zapomnienie ładowarki na wyjazd (31%), rozbicie ekranu smartfona (26%) oraz przypadkowe wybranie numeru telefonu, mając urządzenie w kieszeni (22%).

    Choć takie usterki są frustrujące na co dzień, w wyjątkowych momentach życia mogą być szczególnie irytujące, a zawodna technologia potrafi niestety odebrać radość z tych chwil.

    HONOR w humorystyczny sposób pokazuje, jak technologia potrafi zawieść tych, którzy szukają miłości. Marka przygotowała współczesną parodię piosenki „(I Just) Died in Your Arms Tonight” zespołu Cutting Crew. W teledysku poznajemy historię młodego romantyka, który, mimo swoich starań, nie odnajduje prawdziwej miłości przez zawodność technologii.

    Ludzie muszą mieć pewność, że mogą polegać na swoich urządzeniach elektronicznych, aby móc w pełni skupić się na ważnych chwilach swojego życia – powiedział Zachary Jiang, wiceprezes HONOR Europe. – Weźmy na przykład osoby szukające miłości – kluczowe mogą okazać się dla nich smartfony z wytrzymałą baterią, doskonałą łącznością i wytrzymałością, która sprosta wyzwaniom współczesnego randkowania.

    Badanie pokazało również, że niektóre wpadki technologiczne bywają krępujące. Aż 12% ankietowanych przyznało się do przypadkowego wysłania zalotnej wiadomości do niewłaściwej osoby, a 9% ujawniło, że przez pomyłkę wysłało pikantne zdjęcie do złego odbiorcy!

    Choć błędy ludzkie są nieuniknione (warto jednak dwa razy sprawdzić, komu wysyłamy wiadomość), niezawodna technologia może pomóc zmniejszyć stres i nieprzyjemne sytuacje.

    HONOR Magic V3, z długim czasem pracy baterii, wysoką wydajnością i wyjątkową trwałością, zapewnia użytkownikom poczucie pewności – nawet jeśli to randka okaże się zawodna, smartfon ich nie zawiedzie.

    Najważniejsze wnioski z badania:

    • 46% badanych obawia się, że problemy technologiczne mogą zrujnować ważne wydarzenia życiowe.
    • 75% przyznało, że doświadczyło awarii urządzeń elektronicznych w kluczowym momencie życia.
    • 33% twierdzi, że najbardziej stresującym problemem w ważnych chwilach byłoby rozładowanie baterii, a 23% wskazuje na problemy z GPS-em, który prowadził ich w niewłaściwą lokalizację.
    • 54% odczuwa niepokój, gdy wycisza mikrofon lub wyłącza kamerę podczas rozmów wideo, obawiając się, że mogą być nadal widziani lub słyszani.
    • 57% przyznaje się do powiedzenia lub zrobienia czegoś nieodpowiedniego podczas rozmowy wideo, gdy sądzili, że nie są widoczni lub słyszani.
    • 12% przyznaje się do przypadkowego wysłania zalotnej wiadomości do złej osoby.
    • 9% ujawniło, że nieświadomie wysłało pikantne zdjęcie do niewłaściwego odbiorcy.
    • 81% uznało długi czas pracy na baterii za ważny czynnik przy wyborze nowego telefonu.
    • 62% byłoby gotowych zapłacić więcej za smartfon zaprojektowany z myślą o trwałości.
    ŹródłoHonor
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Wyciek danych, i co dalej?

    Konsumenci rozmaicie reagują na wycieki danych. Większość beztrosko wzrusza ramionami, a nieliczni wprowadzają dodatkowe środki bezpieczeństwa IT. Naruszenia danych w...