Niezależnie od tego czy dopiero planujesz budowę zaplecza do telemarketingu, czy chcesz zwiększyć jego skuteczność, warto sięgnąć po sprawdzone rozwiązania. Z aplikacją Virtual Contact Center od Orange osiągniesz sukces dzięki nowoczesnej i sprawdzonej technologii.
Nawiązuj i utrzymuj dobre relacje ze swoimi klientami poprzez komfortową obsługę w różnorodnych kanałach komunikacji – dzięki nowoczesnej usłudze call center. W ramach oferty dostarczamy do Twojej firmy zintegrowane rozwiązanie typu contact center. Oznacza to, że otrzymujesz wszystkie elementy – zarówno sprzętowe, jak i programowe – do obsługi kontaktów z klientami poprzez różne kanały komunikacji, np.: telefon, pocztę elektroniczną (e-mail), komunikatory internetowe (np. czat), komunikację internetową poprzez WWW, Web Collaboration, SMS, faks, wideo.
Dzięki takiemu rozszerzonemu systemowi call center jesteś dostępny dla klientów w odpowiednim dla nich czasie z wykorzystaniem dogodnego kanału komunikacji, przez co skutecznie dotrzesz do nich z ofertą oraz efektywnie dostosujesz się do zmieniających się potrzeb biznesowych.